Nekad norparn | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

norparn

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384977955/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Strid

Vad är ditt discord namn? norparn#9832

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp på Södermalm i Stockholm med en ensam mamma. Han föddes 11 maj 2003. Han är också bipolär vilket betyder att i vissa perioder kan han gå igenom djupa depressioner och i andra kan han ha sina lyckligaste dagar. Karaktären gick på engelbrektskolan under hela uppväxten. Hans mamma blev diagnostiserad med en grad 4 cancer när han gick i årskurs 9. Några veckor efter karaktären gått ut grundskolan så gick mamman bort. På fritiden blev han väldigt intresserad av konspirationsteorier och bestämde sig att skriva en bok. Han förlitade sig på att boken skulle slå igenom. Efter ett år av skrivande så släppte han boken. Boken lyckades inte och han gick in i en djup depression. Han bestämde sig enda vägen att lyckas var genom att bli sopgubbe. Det betalade tillräckligt och arbetet var varken tråkigt eller roligt. Efter år med mycket droger och många självmordstankar hade han fått nog. Han beställde en flygbiljett för att följa den amerikanska drömmen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en livlig karaktär och många goda skratt. Jag kommer också att inspirera nya spelare som inte kan reglerna genom att följa reglerna strikt. Jag saboterar inte för andra och vill hålla allt så realistiskt som möjligt. Jag kommer också tipsa kompisar i verkligheten om att spela här eftersom jag vill ha så roligt som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att interagera med så många som möjligt på det mest realistiska sättet som möjligt. Jag kommer bidra med en social RP, vilket betyder att jag inte är rädd för att skaffa vänner eller starta konversationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för sin egna fördel i vissa scenarion, man kan spela för motpartens, kan bero på att det är mer realistiskt, gör en bättre storyline eller helt enkelt förbättrar RPn betydligt.

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern förut. Gör nu en medlemskapsansökan eftersom mitt tidigare medlemskap blev indraget.

Nekad bra ansökan men hittar ej dc om du inte är med dcn joina discord.gg/unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka