Nekad Normaly | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Normaly

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? graaaa__

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Svensson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig stolt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakrund var dålig då hans mamma tog mycket droger och hans bror blev dödad i en gängskjutning. Han flytar till staden unive för han vill starta ett nytt liv. Han hoppas på att får ett bätre vill men vem vet vad som kan hände. Han kanske får ett bra jobb eller hamnar på samma banna som hans bror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp. Jag kommer göra många scenarion tex rån biljakter och bara normal rp på gatorna. Jag spelar för båda parters vinst alltså jag bryr mig inte om jag dör eller vinner jag vill bara ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag sa det är att man bryr sig inte om man vinner eller förlorar tex det är ett rån och du e polis du kan gå in ochj döda de kriminella men du spelar utt scenariot så alla kan ha kul och bra rp. Jag har dyslexi så ni vet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja pwg och där lärde mig att man ska alltid ska rpa på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR att man inte ska komma ihåg vad som hände innan man dog. Vdm att man använder sin bil som ettt vapen. suntförnuft att man ska tänka som verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så ni vet

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka