Accepterad Normaly | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Normaly

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356717668/

Ditt Hex-ID: steam:110000117a16064

Vad är din discord tagg? graaaa__

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: image (18).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska vara helt ärlig. Jag och min vän hade det på ortenwave för vi ville rpa krim men ingen av oss hade pengar. Det var dumt men vi ville ha roligt. Efter ett tag så insåg jag hur tråkigt den servern var så jag ville köra på unive igen. Jag ville då bara prova på krim lite innan jag faktist skulle köpa krim då jag hade pengar nu. Jag gick då in med en kniv i mitt namn för att testa rpn och jag tänkte inte råna eller döda någon jag ville bara testa rpn lite. Det var dumt och jag borde inte ha gjort den men jag gjorde det och fick ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i Grove Street och hängde med några grabbar där. Och när jag stod där så hoppade Philip320 staff samtal ig med mig. Vi pratade lite om vad jag gjorde fel och sen fick jag perma ban för fake krim. Beskriv utförligt och försök få fram så många detaljer som möjligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag ville gå in och test rpa lite som man inte får men jag gjorde det ändå och det resulterade till en pban. Hänvisa gärna till regler och på vilket sätt den var felaktig om du ansåg att den var det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för pwg. Jag har lärt mig att läsa igenom alla regler även att man ska alltid rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde inte ha haft en kniv i namnet då jag visste att det var fel men jag gjorde det ändå för att jag ville testa rpn som är 100% fel att göra och det ska inte hända igen för om jag kommer tillbaka så kommer jag köpa gäng och rpa mafia.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska inte "test rpa krim" då det är fel och dumt. Ska man rpa krim ska man köpa och det är de jag kommer att göra om jag få unban. Jag kommer bara köpa krim och rpa mafia och ha bra/roliga scenarion där båda motpartnerna har kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka