Nekad Nork | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon är mitt namn.

Vad heter du på discord? På discord niccar jag 𝕯𝖆𝖗𝖐 𝕬𝖓𝖌𝖊𝖑#2389 men kallas för bunny

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min vardagliga rutin, går i skolan, gymmar, hänger hos polare, spelar, hygien och må bra. Skolan är viktigt för att jag ska kunna få välja rätt gymnasium går i 9an börjar gymnasium snart så fokuserar på merit där, viktigt för mig att hänga med, men det är inte stressigt tar det rätt så passivt och följer kraven i god marginal annars är det rätt så slappt fokuserar på hälsan och försöker bli starkare genom gymmet sedan spelar jag en hel del och hänger med kompisar.
Lite av mina tider.

Måndag: 16:00 -23:00
Tisdag: 15:30-23:20
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 14:00-23:30
Fredag: 15:30-00:00
Lördag: 10:00-01:00
Söndag: 12:00-22:30

Lov, eller liknande följs inte dessa tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem 1 månad ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Så här, har inte tillgång till att komma ingame just nu och har ingen koll på mina bans men skulle väl tippa på 4 kanske, dessa är lite oklara bans och andra helt rätt, har cloggat någon gång vilket jag lärde mig av och detta har aldrig uppreppats, men som sagt jag försöker inte att bli bannad och om jag blir bannad står jag på mig det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att kunna kicka sånna som gör fel eller till och med banna folk sedan skicka in bevis då staffsen får titta vidare på det, men kortfattat att lätta lite på staffsen jobb, som sagt staffsen hinner inte se allt som händer och då är det bra med servervakter som kan banna i en timma och sedan skicka in då staffsen kan se på det senare och höja, vi kan också reviva ifall det sker en bugg eller liknande. Sv har tillgång till kommanden /toggleid /togglename (osäker på denna) /svban /kick /revive.

Detta ska såklart inte abusas utan endast underlätta för staffsen, ifall man är sv säger vi och jag har dött av nån bugg då hjälper det staffsen att slippa för dem att ta sig till platsen kanske hoppa support och se om det är värd en revive eller till och med tiden för spelaren att vänta på att bli ressad.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna vara en del utav "staff temat" underlätta för staffsen och kunna göra jobbet lättare för dem, samt jag vill ha bra scenarion och kunna ta veck sånna som bryter mot reglerna och förstör rp känslan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sv yrket som en underlättning det vill säga om du håller på att dö för du är hungrig då tar du och ressar dig det är en typ av abuse som bara är lathet, du pallar inte åka köpa mat och gör en sån sak, detta bör tas på stora återgärder då det är riktig keff rp, de lite pay to win fast med perms liksom. Samma med att du har på toggleid medans de skott scenario för att kunna se vart folk är, helt idiotiskt och hoppas att detta inte sker, fattar återgärderna i detta och skulle själv aldrig göra en sån här sak.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top