Nekad NORENZO | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Plåt_Niklas

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fakenorenzo

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah och jag är 17 år gammal.

Vad är ditt discord namn? NORENZO#1747

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kazir. kazir växte upp i en liten stad utanför sölvesborg han växte upp med sin mamma och pappa vid tre års åldern så var han föräldrar inte så sams med varandra så dom skilde sig han fick vara hos sin pappa varannan helg men hans pappa var inte så snäll så han bodde för det mesta hos sin mamma allt gick bra till han började i högstadiet hans intresse var att teknik men iallafall när han började i högstadiet så fick han reda på att han hade fått en diagnos vilket många i hans klass retade dom honom för att han var lite speciell han började hänga med kriminella människor i skola och i fritiden det dom gjorde var att klottra och snatta i affärer och hänga i hem orten kazir skapade ofta konflikter allt ledde bara till en ännu värre klimat han gick in i han började sälja knark då han inte såg någon utväg kazir mamma förstod att något var inte som det skulle vara hans mamma gjorde allt för att allt skulle bli bra hans mamma lyckades övertyga kazir att inte hänga med dom som var i det kriminella kazir beslöt sig att utbilda sig till polis men han ändrade sig och blev en som staylar bilar det var om min karaktär kazir.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare spelat nästan ett går på ortenwave Men nu vill jag höja mitt rp och då jag anser att Unive har ett högt rp
och jag har väldigt mycket erfarenheter inom rp då jag har 2,593 timmar totalt och dom timmarna har jag sammlat ihop på ett år nu. och sen vill
jag bli medlem på unive för att jag vill dels bli verifierad då icke medlemmar har en begränsning och därför vill jag bli medlem för att jag ska kunnat göra roliga och utvecklande scenario och kunna sälja bilar på blocket ingame och såklart skaffa mig ett verifierat jobb på här på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag vill bidra med är mycket socialt rp och en sak jag använder mig mycket av är /sme då man får bättre rp exempel /sme hämtar delar till bilen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man måste vinna ett senario då man inte spelar för att det är roligt.

Hur hittade du Unive? på youtube och genom mina vänner och vill tillägga att jag har adhd så har lite svårt att skriva långa rader

Nekad, utveckla punkten Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka