Nekad Noren67 | Medlem ansökning (Dinoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noren67

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199197802598/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Norén

Vad är ditt discord namn? Noren67#4565

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2007

Berätta om din karaktär. slash el kabir är en grovt krimnell person som växte upp i råby han började kriminella livet vid 10års åldern då han sålde weed och liknande han litade inte på någon han har kommit så långt in i livet att det är första gången nu att göra en drive by han sitter på crossen med sin vän bossy dom åker till tunneln och han släpper 1 helt magg på killen dom åker och han blir inte catchad slash såg den dagen en tjej som förändra hans liv han hade så mycket kontakt med henne och ville så gärna gifta sig med henne han gick ut på dejt med henne för första gången dom går och går tills två elsparkcyklar kommer dom ska skjuta slash slash tar upp en glock och då blir hans tjej skjuten i magen flera gången slash dödar en av killarna och var förkrossad han ville ba dö men så tänkte han jag ska förändra mitt liv han ville bli mekaniker men hade inte tillräckligt bra betyg så han gick tillbaks till skolan han går nu i universitet då ser han personen som döda hans tjej då tänker han ska jag visa han men andra sidan av slash säger nej men han gör det han tar honom mot väggen och misshandlar han han sitter nu inne för mord och grov misshandel och försöker ta sig ur kriminella livet men som man säger 100 vägar in men inga vägar ut.så han kommer ut han ska gå på universitet han jobbar och jobbar tills han äntligen fått A i 5 ämnen så han går till poliskåren och frågar om han kan bli anställd dom nekar den ansökan han går till meko och dom tar in honom så nu är han en mekaniker vid 23 års åldern och har en framgångsrik framtid han blev kriminell igen och har inga vägar ut denna gång

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har riktigt mycket erfarenhet och är en riktigt bra rpare jag gillar unive riktigt mycket och har kört här innan inom kriminellt rollspel jag vill gärna komma tillbaks och kan även alla regler på univeså jag är riktigt erfaren jag gillar rpn så mycket och det är det jag letar efter jag tänker även göra som min ansökan att bli mekaniker tills kriminella ansökningarna öppnar så kan jag ansöka jag vill gärna bli godkänd på denna medlems ansökan för vill verkligen komma med i unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle clipa om jag ser ett regelbrot och sicka det till en staff för jag gillar it när folk bryter mot regler och jag kommer rpa bra och dom som it rpar bra clipar jag och sickar till en staff

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte bara för att det ska gå bra för en själv utan för att låta motpartens/andra spelaren få ha kul eller vinna scenarion han också. om man bara powergamear o håller på blir det ett tråkigt scenario.

Hur hittade du Unive? genom att serven är står och ser alltid den på tiktok det är en bra server enligt alla mina vänner tack för att jag fick ansöka

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka