Nekad Noren67 | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noren67

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? PLUZO#3466

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär Hussein har haft en jobbig uppväxt hans mamma var inte så snäll mot han med det funkade. En gång när han var 19 år gammal skulle han gå in i en affär och handla lite mat, tre men med kniv sa åt Hussein ta upp händerna. Han trodde att han skulle dö, poliserna räddade han och han blev oskadd. Hans liv har varit väldigt konstigt, förut var han elak men han har lagt det livet bakom sig, han vill vara så snäll mot alla som möjligt. Jag vill kanske jobba på marja för det värkar vara väldigt kul att jobba på. Det värkar kul och i andra servrar har jag jobbat på samma sak. Jag har varit medlem flera gånger på andra servrar och detta är inte första gången jag kör Nattstaden. Det skulle varit kul att vara medlem för då får man mer functioner. Husseinhar roligt scenarion och jag vill gärna vara med på dem. Jag tycker att det är väldigt kul att bo i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och om nån säger nåt man inte får så raporterar jag till en staff

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man kan spela för motparten och att båda ska kunna vinna scenario det är viktigt att det blir kul och båda ska ha en chans och alla deltagande partner

Hur hittade du Unive? Genom folk som strema

Tillbaka