Nekad Nordlund | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nordlund

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KaptenJimmy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy Nordlund

Vad är ditt discord namn? JimmyNordlund#9971

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Alexei Golovin är en 23 årig svensk-rysk som föddes i Moskva i Ryssland.
Som 1 åring flydde föräldrarna till Sverige och där har det bara varit problem med kriminaliteten. Vid 8 års åldern dog Alexeis föräldrar och de va då hans liv i olika barnhem började.

När han gick i skolan vart han mobbad för att han gick i trasiga och smutsiga kläder och det va där hatet skapades hos han. Det ända utväg han såg från mobbning var att slåss och därav hamna han i mycket trubbel med skolan, han blev avstängd flera gånger.
Han bodde på olika barnhem och kände sig aldrig tillräcklig.
Vid 16 års åldern hoppade han av skolan och började sitt liv med att söka sig till en gemenskap och det var då dem riktiga problemen började. Han hamnade i fel kretsar och började med att snatta från affärer sen vart det drogförsäljning och idag är han ute på gatan fortfarande och försöker hitta sin plats i världen.

Som person är Alexei väldigt arg av sig och reserverad, aggressions problem är ett resultat av den ständiga mobbning han utsattes för i skolan under flera år.
Han är även väldigt lojal då han vet att vänner och sina bröder är det man ska hålla nära, han är även lojal mot dem som kanske han inte ska vara lojal mot. Trubbel verkar följa Alexei var han än går.

Hans intressen är ishockey då både Ryssland och Sverige är duktiga i hockey.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem i den största svenska RP servern för att ha roligt! Vara bland andra som tycker RP är roligt och få utveckla en karaktär inom RP världen. Jag är en seriös RP spelare och vill skapa så roliga och äkta scenarion som jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP scenarion, kommunicera med dem jag möter på för att ge alla en bra RP upplevelse. Jag kommer va trevliga och göra min karaktär så levande som jag kan. Som jag sa en bra RP upplevelse för alla att göra det så äkta som jag kan och att allt min karaktär gör känns levande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om man hamnar i ett RP scenario så ska man spela så att de är verkligt och att båda parterna ska ha roligt även om det inte går som man själv tänkt. Helt enkelt att alla iblandad ska gå med 'vinst'

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och det är Sveriges största server så den gick inte och missa!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka