Nordlander
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198014143531/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tord
Vad är ditt discord namn? Nordlander#7286
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 1974
Berätta om din karaktär. En nyinflyttad 33-årig man från ett mindre samhälle som upptäcker livet på nytt.
Han står med en fot på var sida om den breda vägen i valet och kvalet om brott eller inte brott.
Han är social, hjälpsam, nyfiken, gillar att ha ordning och lösa saker.
Inte riktigt säker hur storstaden kommer påverka hans personlighet, syn på lag/ordning eller hans intresse för bilar, teknik och lagboken.
Hans tidigare hemby bestod av 3287 personer och han var en anonym del av den dagliga gången där.
Han gick ut gymnasiet med 3st oavslutade utbildningar inom fordonsteknik, elektronik och juridik.
Hembygden hade inte så stort utbud av arbeten så hans intressen kunde passa in riktigt, därav hade han ett antal olika arbetsplatser som inkluderade lagerarbetare på Ica, lagerhanterare på fordonsverkstad, receptionist på lokala poliskontoret, Kundmedarbetare på nyöppnade biltema, Kiosken Olles Varmkorv.
Efter några år av leda och rutin på tråkighet bestämde han sig att ge sig av till en större stad för att kunna få ut mer av sina intressen och hitta var han själv fick plats bäst.
Fortsättningen är en öppen bok
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har fått tycke på rp och vill fortsätta på en nivå som är mentalt stimulerande och roligt ihop med andra samtidigt som jag kan lära mig av andra som kanske är mer erfarna och därmed bidra med ytterligare nivå av rp. Jag har även en hel del livserfarenhet jag kan inbringa till rpt som kan ge lite ny aspekt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat på en del streamers och sett mångfalden av rp och vill utforska rp möjligheterna till fullo.
Hur hittade du Unive? via twitch.tv/moderator/radbrat1 och några andra streamers som twitch.tv/h3llgren och twitch.tv/cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra och bättre rpare, fortsätta utvecklas för att kunna bidra till andras upplevelse lika mycket som jag får av andra. Dela roliga stunder och scenarios med andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en karaktär man minns och uppnå högsta möjliga rp nivå, samtidigt som man har roligt och kan glädja andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte aktiv.
Vad är ditt namn i verkligheten? Tord
Vad är ditt discord namn? Nordlander#7286
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 1974
Berätta om din karaktär. En nyinflyttad 33-årig man från ett mindre samhälle som upptäcker livet på nytt.
Han står med en fot på var sida om den breda vägen i valet och kvalet om brott eller inte brott.
Han är social, hjälpsam, nyfiken, gillar att ha ordning och lösa saker.
Inte riktigt säker hur storstaden kommer påverka hans personlighet, syn på lag/ordning eller hans intresse för bilar, teknik och lagboken.
Hans tidigare hemby bestod av 3287 personer och han var en anonym del av den dagliga gången där.
Han gick ut gymnasiet med 3st oavslutade utbildningar inom fordonsteknik, elektronik och juridik.
Hembygden hade inte så stort utbud av arbeten så hans intressen kunde passa in riktigt, därav hade han ett antal olika arbetsplatser som inkluderade lagerarbetare på Ica, lagerhanterare på fordonsverkstad, receptionist på lokala poliskontoret, Kundmedarbetare på nyöppnade biltema, Kiosken Olles Varmkorv.
Efter några år av leda och rutin på tråkighet bestämde han sig att ge sig av till en större stad för att kunna få ut mer av sina intressen och hitta var han själv fick plats bäst.
Fortsättningen är en öppen bok
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har fått tycke på rp och vill fortsätta på en nivå som är mentalt stimulerande och roligt ihop med andra samtidigt som jag kan lära mig av andra som kanske är mer erfarna och därmed bidra med ytterligare nivå av rp. Jag har även en hel del livserfarenhet jag kan inbringa till rpt som kan ge lite ny aspekt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har tittat på en del streamers och sett mångfalden av rp och vill utforska rp möjligheterna till fullo.
Hur hittade du Unive? via twitch.tv/moderator/radbrat1 och några andra streamers som twitch.tv/h3llgren och twitch.tv/cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra och bättre rpare, fortsätta utvecklas för att kunna bidra till andras upplevelse lika mycket som jag får av andra. Dela roliga stunder och scenarios med andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en karaktär man minns och uppnå högsta möjliga rp nivå, samtidigt som man har roligt och kan glädja andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte aktiv.