Nekad NordinInc | Medlem ansökning (Hampox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NordinInc

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013930973/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Nordin

Vad är ditt discord namn? NordinInc#1337

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är runt 20-22 år. Karaktären är en kille. Han har lite ''flashy'' kläder och är just nu arbetslös men snart så har han säkert jobb. Min karaktär söker jobb som sagt, men för att få ett jobb måste man ha medlemskap i Unive's Discord och det har inte min karaktär än. Annars är han rätt så duktig på att prata och är allmänt glad (oftast).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag har varit inne på Unive's FiveM server och kikat runt lite i ungefär 2 dagars tid nu. Men grejen är ju också att man inte bara vill ''springa runt'' utan jobb då. Därför vill jag ta tag i detta och ansöka om medlemskap, så att jag då kan söka efter ett jobb (för att dom flesta jobben vill att man ska vara medlem). Med ett jobb tror jag då att det kommer vara mycket roligare att rpa på just Unive's server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har då kollat på flera Grand Theft Auto livestreams (Twitch) men dom roligaste livestreamsen's är då när folk rpar på olika servrar på Fivem. Efter att jag kollat på sådana livestreams i några dagar så kollade jag mest på folk som livestreamar när dom spelar/rpar på Unive's server. Där fastnade jag ett tag när jag då kollade väldigt mycket på det. Sen bestämde jag då mig att joina Unives's Discord och sen prova på att spela lite på Unive's FiveM server.

Hur hittade du Unive? Har blivit tipsad av en kompis och sen då genom att kolla på olika folks livestreams på Twitch. Jag har också sätt att Cosmo_bt lägger ut lite highlights på sin TikTok när han spelar/rpar på Unive's FiveM server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För det första, att se till att ha kul med andra spelare/rpare genom att då bli bra kompisar med dem osv. För det andra, att jag ska tycka att detta är kul så jag kan tipsa andra/vänner osv om just Unive's FiveM server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tycka detta är en kul grej som man kan fortsätta göra. Eller att bara ha skoj med andra personer genom att spela med dom eller att chatta med dom på Unive's Discord server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! Har bara provat på lite på andra servrar men har inte tyckt det var lika kul som på Unive's FiveM server.

Tillbaka