Accepterad NordicOnTop2 | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

726

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128856612/

Ditt Hex-ID: 10000157e04374

Vad är din discord tagg? NordicOnTop#6831

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom att doughen tyckte att det var väldigt suntförnuft av oss hur vi agerade, och han tyckte helt enkelt att vi kunde gjort annorlunda och jag förstår honom till en vis del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag patrullerade med min kollega vi får ett larm och kollegor börjar ropa ut att det är ett pågående "gisslandrama situation" vi rör oss mot platsen där ser vi 2 par h1or och lite båtar, En kollega med polisbåt kommer och hämtar upp oss och lämnar oss på byggnaden jag trodde att alla varv där uppe så drog upp dit, jag fick order att stanna på nedre våningen under dem och avvakta till något annat sägs. Gärnings männen vill absolut inte förhandla ist sitter dom o skjuter på alla dom ser under dem poliser gisslans osv. vi försöker med allt vi kan. Men tillslut bestämmer vi oss får o göra upp en plan att försöka få kontroll över situationen igenom att helikoptern dom befäl o andra som sitter där hoppar ner o jag springer upp. Men istället blir det att en av gärningsmännen springer ner mot mig med uppdraget vapen och riktar jag bakar och dom övre bäfelen från platsen säger att jag ska skjuta tbx om dom riktar o springer mot mig och enligt nödvärn// och jag använde mig FAP-104 paragraf 2. Samtidigt som jag fick en order men jag förstår att hela saken hade kunnat sluta bättre men ja jag ber om ursäkt för det felet jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo men det var en ganska så rätt bann av doughen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad för Tex. Krim utan Krim, ooc, Lall, Ferrp har haft bans mellan 1 timme och 20 dagar. Varje gång när jag blivit bannad har jag lärt mig av mina misstag jag har alltid förstått mitt fel i det och gjort mig bästa för att förbättra mig självklart har bannen lärt mig mer om rp och att man inte ska begå felet igen och det har jag inte har försökt hålla mig till reglerna så mycket som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo att inte vara där uppe själv utan försöka röra mig ner sakta eftersom jag va själv men allt belv bara så fel o jag ber om ursäkt. För det och jag ska tänka till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och det kommer inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart Förstår till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka