Nekad NordicOnTop0 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325/

Ditt Hex-ID: 110000145a74824

Vad är din discord tagg? nordmaan

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-30 231935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Ludde fick en uppfattning att jag verkade vela honom något dåligt att jag liksom satt o smuts kasta han på något sätt, Och det var absolut aldrig min tanke men jag förstår honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså, varför jag blev bannad var typ för att jag drog en ogiltig rep när jag var lite arg på Ludde. Sen gick det över till en PM där jag började snacka och ville liksom skicka saker som ludde hade gjort och om hur dåligt jag tyckte han skötte saker. Men egentligen var alla ord bara min ilska, inget jag verkligen menade. Sen tror Ludde att jag typ vill smutskasta honom, och jag fattar honom och ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var väl inte helt fel, men det kunde ha löst sig bättre om vi bara snackat. Jag borde typ ha tänkt mer på hur jag uttryckte mig, så det var ju lite mitt fel också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för sånt som OOC, halv OOC, PG, och sånt, men det var ett tag sen nu. Försöker liksom hålla mig på banan nu och inte göra om gamla misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade gjort annorlunda så hade jag nog inte slängt min ilska över Ludde. Jag borde ha tagit det chill och snackat istället för att bli arg och dra upp massa skit.

Har du lärt dig någonting efter din ban?Efter banet har jag lärt mig att alltid tänka på hur andra känner och hur de kan ta det man säger. Man måste liksom vara mer chill och inte slänga ur sig saker i ilska. Och igen, Ludde, om du läser detta, jag ber verkligen om ursäkt, det var inte meningen att trycka ner dig eller nåt. Peace.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka