Nekad NordicOnTop0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/norddish/

Ditt Hex-ID: 110000145a74824 (Hex)

Vad är din discord tagg? nordicontop /Discord ID : 263464907276550150

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-03 174823 (1) (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärligt nu eftersom man kommer längst med ärlighet så denna ansökan ska vara fullt ut ärlig, Jag håller 100% jag var riktig dum som gjorde det oavsett vad man säger så var det hel rätt av er att banna mig då och står verkligen på er sida för det då jag nu verkligen lärt mig och förstått så ja bannen var rätt ni agera precis som man ska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag tror dom gick igenom folk som fuskar och tog in fler tals sen märkte ni att jag också var involverad i det och hade fått fram pengar på ett fusk sätt med eulen och jag blev sedan bannad för det då jag hade använt mig av något man inte får

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var absolut rätt och jag säger aldrig emot utan är fullt ärligt och tar på mig för allt som hänt men måste säga att jag ångrar det grovt och vill verkligen få en sista chans om det skulle gå vill bevisa att jag har ändrats och kommer följa unives regler och vara en god medlem till communityt och aldrig göra om något inte ens tänka tanken ber verkligen om ursäkt har ändån gått 7+ månader och har verkligen förstått och fått bra tid att lära mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit balckad innan och permanent avstängd för t.ex. Följer inte standarden jag har gjort bort mig i början när jag börja rpa på unive sedan har jag fått lite bans när jag rpat kriminell då jag hamnat i problem och gjort fel men står för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut att oavsett hur mkt man vill ha pengar bilar osv ska man alltid ta det inom rp och inte göra det jag gjorde men kan lova kommer aldrig i mitt liv tänka tanken ber ba om en chans ni ska se att jag har lärt mig och förändrat det lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? 6+månader har gått ungefär har nog aldrig ångrat mig så mycket har lärt mig att aldrig någonsin försöka få något igenom att bryta mot reglerna och använda något man inte får

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Ber verkligen om en ny chans och lovar att ni kommer få se förändring var ett bra tag sedan har verkligen ångrat och tänkt på det mycket. Det har gått över ca 6-7 månader och jag måste säga saknar verklige unive ser verkligen vilken chans jag brännde och vill göra rätt för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka