Nekad NordicOnTop0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/norddish/

Ditt Hex-ID: 110000145a74824 (Hex)

Vad är din discord tagg? nordicontop

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport/Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Punkt för punkt, Jag förstår absolut dig Indian till 100% varför du valde banna mig, Och dom som medverkade i bannen T.ex. Indian och 320, Ni är högsta graden i unive och ni vet exakt vad som är rätt och fel och det finns inte mycket att säga emot då ni oftast kriterar och baserar bannen på kunskap och ni har kunskapen då ni haft servern ett bra tag och finns nog ingen bättre Server Ägare än 320 och Loggs samt staff ansvarig som Indian, Jag förstår att om man blir anklagad för fusk och medhjälp till fusk det är väldigt dålig och grov anklagelse, Som vem som helst förstår att det inte är okej, Och jag förstår att ni bannade mig eftersom om man överhuvudtaget är inblandad i Fusk så ska man inte vara kvar på servern,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ca 1 Vecka innan min ban las skickade jag till 320 att jag ville prata med honom angående hur det går och fuska på servern och vilka som jag känner fuskar på servern och ville att 320 skulle få veta och kunna patcha allt han och jag skrev lite här och där om det och jag försökte förklara men ville helst prata, Dock förstår jag att 320 inte har den tiden att liksom prata hur som helst då han har mkt med servern och Communityt att jobba med och har inte mycket tid över fulltförståligt, Jag hade en disocrd där jag screenade och steg för steg skrev ner hur man gjorde för jag ville visa 320, Även namn på den som visste hur man gjorde och använde fusket, T.ex. Nu den personen ni banna samtidigt som mig 154c Han var ju den personen som visade allt, Sedan så kommer dagen då jag blir bannad och jag förstår ni måste agera snabbt osv, Men jag kan lova att jag förstår exakt att detta ser väldigt dåligt ut jag hade själv tänkt parata med 320 eftersom "Jag hade ju aldrig skrivit till 320 1 vecka innan om fusket och inte jag velat att det skulle fixas hade jag velat fuska hade jag aldrig skrivit till 320 om det 1 vecka innan, Utan ville bara kunna hjälpa till för en gångs skull, men allt kommer inte gå som det ska och inget serveras på ett silverfat för någon. Jag kommer lova er mitt ord att även om jag försöker lösa ett fusk så ska jag aldrig ge mig på något själv utan att ha er med och att ni kollar och godkänner det var väldigt dumt av mig och jag ber om ursäkt för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ju rätt från Indians sida då han inte visste hela storyn utan kollade loggs och bevisen och då agerar man rätt exakt så som Indian gjorde, Så jag klandrar ingen annan än mig själv för detta,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för sånt som OOC, halv OOC, PG, och sånt, men det var ett tag sen nu. Försöker liksom hålla mig på banan nu och inte göra om gamla misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att först få ett godkännade av philip och indian om att få visa dem fusket, och inte försökt lösa allt på egen hand utan er, Och för det första att ens liksom försöka lösa ett fusk och veta att en annan fuskar är väldigt dumt och man ska hålla sig bort från det, ber om ursäkt och kommer inte upperppas jag menar detta verkligen hoppas ni förstår mig,

Har du lärt dig någonting efter din ban? till 100%, Gör aldrig något som inte känns rätt och som bryter mot någon regel, Jag har fått ett tips från 320 under call lyssna alltid på magkänslan och hädan efter ska jag alltid hålla mig på den säkra sidan ber hemskt mycket om ursäkt för detta,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka