Nordesteedt | Chef-jobb ansökan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nordesteedt

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas Bilfirma

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 2006/06/21

Hur många timmar har du på Fivem? 258

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Just nu är ingen inne på bilfirman, jag tycker att det är dåligt att du inte kan köpa bil och hänga på bilfirman som förr i tiden. Därför tänker jag att jag kommer bli en grym chef och jag vill bevisa det genom att anställa mycket personal för att återuppliva bilfirman. Jag tycker att situationen på firman är en del av multistaden som gör det till en sämre RP-server. Just nu är det sällan någon inne som kan sälja bilar och jag tycker att någon som är inne mycket behöver den behörigheten. Så tack vare att den gamla chefen på bilfirman avgick har jag nu tagit tag i situationen och är redo på att bli chef och ta över Hanssons gamla position.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom jobbet kan man säga är en del, jag tror att jag har egenskaper jag letar efter. I mitt gamla hem i Bosnien körde vi mycket bil, när jag blev 15 tog jag AM-körkort vilket gör att jag har koll på vägregler i just multistaden. Jag kan definitivt ta med mig vägkunskaper till mitt jobb som chef på bilfirman och jag ska låta det få mig att utvecklas på mitt jobb. Jag har även arbetat som försäljare på Gunillas Lyx och AB och därför tror jag att jag hade varit den perfekta mannen för jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en väldigt glad och framfösig kille från Bosnien. Han vet vad han vill men han har aldrig skadat en fluga. Jag skulle säga att min karaktär verkligen behöver ett jobb och en syssla då han har enkelt att falla i en depression och det är därför han är så desperat i att få positionen som chef, då han alltid kommer vara på jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, jag kommer minst vara inne två timmar varje dag och sälja bilar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart, jag älskar multistaden. Men jag tror att servern skulle fungera bättre som mig anställd till bilfirman, nu när den gamla chefen avgått.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, aldrig gjort.

Har du läst våra Regler? Ja!

Ser ut som en passande person för yrket. Håller med dig om att bilfirman har blivit alldeles för dålig på senaste och det är aldrig försäljare som arbetar! Kul med någon som vill ta tag i det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka