Nekad Nordesteedt | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nordesteedt

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Yungmikey/

Ditt Hex-ID: 11000011b18c898

Vad är din discord tagg? Hugo.N#1111

Vem var det som bannade dig? Smoker03#7912

Hur lång tid var din ban? det är permanent eftersom det är dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? reason: skickar invites till nätverket rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig därför att jag råkade skicka invites till en annan server medans jag skulle bjuda in alla mina kompisar till servern eftersom att de precis skulle byta server. Självklart var det fel att göra detta vilket jag förstår och ångrar. Jag skulle inte hjälpt mina kompisar att byta utan hjälpt de att stanna vilket var en annan sak jag gjorde fel. När jag skulle bjuda in mina kompisar till en discord jag fått en inbjudan till så råkade jag skicka en inbjudan in i unive också vilket jag gjorde pga att jag var stressad och det var aldrig min mening att göra det, men jag tar på mig felet och står för att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratar med mina kompisar som frågar om det finns några andra servrar att spela på därför att de tröttnat på unive och jag har joinat denna server jag blev spam-inbjuden till för ett tag sen och valde att skicka den till alla, under tiden råkar jag komma över unive och skickar en invite i servern. Det som händer efteråt är att staffsen på unive ser att jag skickat en invite till en annan server i deras server, och innan jag hinner ta bort och inse vad jag gjort så blir jag bannad. Detta skulle aldrig hänt om jag tog ansvar och ställning inför mina kompisar och bett de spela vidare på Unive, då hade detta aldrig hänt. Detta är en av anlednignarna till varför jag verkligen ångrar att jag skickade inviten och hoppas att man kan se över mitt dåliga beteende och se vad jag har att erbjuda istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en ban där jag gjorde en förhastad handling som var fel. Jag tar på mig det och ser vad jag har gjort fel vilket jag är väldigt ledsen för. Jag vet inte vad mer jag ska säga, jag tar på mig att detta var mitt fel och ingen annans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att jag ska separera namn på min personliga server och namn på unives server därför att det kan uppstå problem. Jag ska ta det lugnt och se vem jag skickar invites till. Jag skulle inte bjudit in dem till en annan server utan lära dem att stanna kvar och motivera dem till att fortsätta spela på den bästa servern. Jag har lärt mig att ta reda på vad jag gör innan jag gör saker och att ett knapptryck kan förändra min framtid, jag kommer därför aldrig göra något liknande igen och kommer vara mycket mer noggran med när jag trycker på knappar samt varför jag gör det. Och i detta fallet vem jag skickar en invite till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kan backa tillbaka till situationen och ta det lite mer lugnt och kolla på vilka jag skickar invites till vilket hade gjort att detta problemet inte uppstått, men det gjorde det vilket jag är väldigt ledsen över, jag hoppas att ni kan se vad jag gjort fel för det kan jag. Jag är väldigt ledsen över mina handlingar och hoppas att ni kan förlåta mig för jag hoppas verkligen att ni förstår och kan se mitt perspektiv på saker och ting. Hade jag gjort detta skulle jag kunnat slippa att skriva alla överklagningarna och för varje gång jag skriver en överklagan repeterar jag mina kunskaper inom RP samt vad jag kan förbättra i min RP vilket gör mig till en mycket bättre spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta mer uppmärksamhet till när jag bjuder in folk och jag har gjort ett fel jag är väldigt ledsen över och som aldrig kommer hända igen. Hoppas jag kan bli unbannad så kan jag börja spela på riktigt igen med roller osv! Jag hoppas verkligen att jag får min chans och att ni förstår att jag vet att jag gjort fel och vill fortsätta spela igen. Hoppas inte jag förlorar allt för ett misstag. Jag har tagit lärdom av två tidigare bans, den första var en OOC ban där jag faktiskt pratade OOC in game vilket jag aldrig gjort efter det. På så sätt kan man säga att jag lärde mig av den första bannen. Den andra bannen var ett bann för lallande vilket jag också lärt mig av då jag aldrig mera lallat efter det heller och sköter mig i multistaden som vem som helst. Min tredje ban var för ett våldsamt utbrott, jag har tagit mycket lärdom av alla avstängningar och de gör mig till en bättre RP-spelare, men jag vill verkligen ha en till chans och bevisa att detta bara var ilska och inget annat som flög i mig. Detta var ett fel i mitt RP-spel. Jag försöker bli kriminell och därför skapa ett namn och det gick lite överstyr. RP-nivån förstördes väl lite nu på slutet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka