Accepterad Nordesteedt | Ban överklagan (Actys)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nordesteedt

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Användarnamn: Nordesteedt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Yungmikey/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Young Mike

Vad är din discord tagg? Karen Wolfe#4144

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar OOC in game.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig därför att jag tackade Philip för whitelisten in game.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar stod i bil firman, jag råkade snacka OOC in game vilket var dumt. Jag är relativt ny till severn och har fortfarande inte koll på alla regler och på vad som gäller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ej en felaktig ban. Men jag tycker att jag förtjänar en chans till, jag tänkte inte när jag sa det utan jag såg det som en chans att säga tack därför jag väntat besked hela dagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ej blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa reglerna mer noggrant och tänka på det in game innan jag sa vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, prata inte OOC och att läsa igenom regler bättre nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka