Accepterad Nordensson | Medlem ansökning [Emnez] (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nordensson

Vad är ditt discord namn? (Örjan)Nordensson#8508

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Örjan Svensson är uppväxt i sverige men hans föräldrar är från östeuropa. Anledningen till att Örjans föräldrar flyttade till Sverige var för att det var så fattigt i östeuropa och i Sverige så har Örjan fått ett jättebra liv tillsammans med hans föräldrar och syskon. På sin fritid så hänger han mycket med sina kompisar och kör bil eller cyklar eller kör skateboard =) Han umgås mycket med sin familj och även sina syskon, När Örjan började 7an så fick han sina först kompisar och ända fram till 1an på gymnasiet så var dom bästa vänner men vid vår terminen så började Örjan vänner hänga med dåliga människor och även började sälja droger och utföra kriminella aktiviteter som t.ex misshandel och även rån. Örjan har alltid fått kärlek av sina föräldrar och dom har också visat hur mycket dom älskar Örjan vilket har gjort att Örjan inte håller på med olagliga aktiviteter,då han inte vill svika sina föräldrar eller sig själv...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och super seriös RP! och följa reglerna som flytande vatten! och inom rp är jag bar på att använda /Me och /Sme för skador och liknande. och jag har spelat på många andra servrar innan så det borde inte vara nå problem med nått =)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario handlar såklart om att inte bara en själv ska ha kul man kan också låta motparten i ett scenario vinna mot dig för rpns skull som om jag tex körde snabbt med bil och har poliser bakom mig kanske jag skulle kunna krocka för att skapa ett bra scenario för polisen och både mig. Så man får tänka utöver sunt förnuft helt enkelt...

Hur hittade du Unive? Jag har hittat det på Twitch, Youtube, Tiktok och vänner har tipsat om servern =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka