Nekad Nordensson | Ban Överklagan [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423198431/

Ditt Hex-ID: 11000011b97cadf

Vad är din discord tagg? (Örjan)Nordensson#8508

Vem var det som bannade dig? Caprio

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: emoji-gul-ledsen-framsida-med-gråtrevasymbolen-95366354.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev arg på en Helper å skrev "skit Helper" å det ångrar jag så sjkut mycket...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först så blev min polare bannad och då blir jag det för nån konstig anledning för att vi delar typ epic konto.. sen hoppar jag support så dom kan ta bort min men när jag joinar där så ta Moezz in mig å säger skriv till Caprio å då gör jag det å då säger han att jag ska göra en överklagan å då gör jag det å sen står det att jag ej kan lägga in bilden (och det gör det nu också så det är därför jag har den konstiga bilden sorry... men sen skickar jag det till han å då får jag 4 dagar + ban för jag skyndar på prossecsen men jag skulle ju bara visa vad som kom up när jag skulle skicka in.. men då sen skriver jag till han varför la du till mer ban? det var ju du som gjorde fel från början??? så sen skrev jag å mina 2 andra kompisar såhär på dc servern "-rep Caprio för felaktig ban" å då sen frågar jag han snällt kan vi inte snälla bara prata om det? å då när jag ska gå in står det PERMANENT ban av Caprio för STAFF DISS? och det fattade jag nu frö jag skrev "Skit Staff" Å sen tar han bort mig från KRIM DCn och Vanliga dc.. sen gör jag en ban överklagan å då nekade han den å nu har jag skrivit med han i PM å jag vet att jag får stå mitt straff men snälla inte PERMA ban jag ber ej jag vet att jag gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för att jag skrev "Skit Helper" men jag vill verkligen inte att bannen ska vara permanent spreciell nu när jag är sjuk å är hemma så man kan spela då och nu när det snart är helg...

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a då hände samma sak bara att vi fick 1 dags bann jag å min kompis men det lösta Moezz för han förstog mig å då den bannen så fick min polare sen jag samma som nu bara att jag också skrev "Skit Helper å då blev det PERMANENT jag ber om ursäkt och har skrivit ett långt meddelande om att jag ber om ursäkt till Caprio..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle bara ha väntat ut dom där 3h jag fick först från min polare istället för att få PERMANENT ban för nu kan jag ju inte spela alls...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska vara shysst och snälla mot alla =))

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka