Inaktuell Nordensson | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nordensson

Vad heter du på discord? Örjan#8508

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet i Unive. är på vardagar från kl 15:00 till runt 22 tiden, sen på helger och lov är det kanske från när jag vaknar vid typ 8 till typ 01 på natten men jag kanske gör lite saker på dagen som tar 2-3 timmar också. Så jag skulle säga att jag är väldigt aktiv på servern!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem första gången vid typ November sen blev jag permabannad för jag skrev "skit helper" till en helper och det ångrar jag sjukt mycket, Men den tog dom bort efter typ 1-2 dagar för dom ej tyckte att det var så grovt, men sen blev jag medlem igen efter december så i 3 månader nu =)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) sorry asså vet ej hur jag får tag på bild på det här =/ men kanske 3-4st från när jag var ny i början =)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna hjälpa folk som behöver hjälp, och göra så att staff teamet får mindre jobb att göra.. och om det är folk som bara förstår och liknande så kan servervaktern kicka eller banna osv.. Och om någon har dött av någon glitch tex åkt under kartan sen är man död då kan man revivea dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har sätt mer och mer ig att folk inte tar det seriöst eller följer regler som "powergaming" "sunt förnuft" och "social rp" så jag vill sätta stop för det och kunna underlätta för andra staffs som ej ser det här hända... så att vi kan få en fri och bra server =)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det kan vara typ såhär att jag bannar den här personen bara för att jag inte gillar honom men det får man ej eller typ att man ger hen en timeout. och abuse som servervakt kan vara typ att man revivear någon så dom kan ha kvar isan saker eller att man revivar sig själv i en skott losning asså att man utnytjar att man har dom permsen och använder dom dåligt mot serverns regler.. och en annan abuse sak kan vara tex att man har på så att man ser folks (namn å id ) (ig) sen använder man det som wallhack och allt det här är big NO NO!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka