Nekad Nordensson | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ngw

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Nordensson

Vad heter du på discord? Örjan#8508

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:30 - 22:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag - 15:00 - 22:00
Fredag 14:30 - 01:00
Lördag, 10:00 - 01/02:00
Söndag, 10:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive?
Jag blev medlem i Unive den 01-21-2023 och imorgon är det prick en månad, och jag är en väldigt mogen och aktiv spelare som tar det seriöst! Och jag har varit medlem på andra servrar sen tidigare!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) sorry asså vet ej hur jag får tag på bild på det här =/ men kanske 3-4st från när jag var ny i början av spelat å viste kanske inte alla regler eller tog det till 110% seriöst.. men nu är allt som att det hade varit IRL

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att underlätta för Staffs och mods osv.. och få bort lallare tex dom som förstör roliga scenarion... Som servervakt bannar man lallare på de stället man är och underlättar för Staffs och modsen osv. En servervakt och också i uppgift att ta hand om nästan allt in game för det är ju det de står för server-vakt att man vaktar å håller liksom servern fräch. En servervakts uppgift är också att visa gott omdöme om servern. Och om en icke medlem inte följer tex reglerna kan man kicka dom och på anledning kan det stå "läs på våra regler mer" . En servervakts uppgift är också att bevisa att ens Rpa ska vara en förebild för de som ej har lika bra Rp nivå. Och att man ska liksom vara en förebild för dom som är nya att liksom jag ska visa dom mina skils så dom får lika bra Rp som mig =))

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill att server ska få högre RP nivå, och att folk ska tycka det är roligare att köra på just den här server och ingen annan att den här servern liksom ska vara bäst =)), Och för att det ska bli roligare scenarion och mer utvecklade scenarion på både den lagliga och den kriminella sidan av RPn så att man liksom kan hjälpa dom om dom behöver rp tips tex, Jag kommer även försöka göra mitt bästa för att att hjälpa folk och att höga RP nivån och att fler ska vilja köra på den här servern. Och jag är Boss i ett gäng och det har hänt flera gånger att man möter lallare som riktar på direkten och har ingen social rp så det tycker jag vi vi borde lösa =)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man bannar någon bara för att man inte gillar den personen eller typ att om jag bannar någon och han gör en överklagan och den är ass bra så liksom nekar jag en bara för det är han och det får absolut inte hända!, och abuse kan vara tex att man är i ett skott scenario och man bli dödad sen abusar man att man är servervakt och man revivar sig själv och sina polare, eller att man har "toggle name" på så man ser deras id och namn och använder det som wallhack och dom här sakerna får inte ske!!!!!!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka