Nekad Norden | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norden

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115853683/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Nordenberg

Vad är ditt discord namn? Norden#3171

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gargamel och är en social kille från skåne. Han är uppvuxen i Lunds ghetto men flyttade sedan till mulitstaden i 20års åldern, i hopp om att bli en framgångsrik afärsman. Gargamel är en kille som vill göra rätt för sig, i tidig ålder fick han erfara droger och dess marknad då hans kompisar i ghettot började sälja för att tjäna in extra pengar. Men Gargamel valde att inte delta i denna kriminalitet då han har relativt sunda verderingar. Men han har lärt sig mycket av detta, då han fortfarande i sina yngre dagar umgicks med dessa knark-langare. Nu idag vill Gargamel göra det som ingen gjorde mott honom, hjälpa de utsatta i samhället.
Gargamel blev mobbad i skolan. Främst för sitt efternamn "Svettkossa". Han vågade aldrig sätta ner foten och konfrontera sina mobbare. Idag vågar Gargamel konfrontera alla som är elaka emot honom, och ibland kan han bli aggresiv. Men han jobbar på det.
Han gick hos psykolog under en period i livet. Men varje möte med psykologen slutade med att det var psykologen som fick terapi, inte Gargamel.
Gargamel ser ljust på framtiden och sin påverkan på samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom att jag ser möjligheter när andra ser motgångar. Jag gör mitt jobb bra och bemöter andra människor på ett bra sätt. Jag tror att jag kan bidra med en possitiv miljö och få andra människor att må bra. Jag är en rätt skön kille som vill ha roligt när jag spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att det är en stor server där man har många möjligheter. Detta gör att servern blir väldigt rolig att spela på.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tippsade mig om denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjlight, samt att få andra att må bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället spelar jag bara på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka