Accepterad NoRax | Medlem ansökning [Mamba]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StefanNilsson

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
50
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115189674/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arian Bertilsson

Vad är ditt discord namn? NoRax#5411

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Stefan Nilsson och är 26år , Stefan har länge haft ett intresse för bilar då han var mycket utstött och ensam när han var liten av andra barn, de retade och slog honom. Stefans föräldrar var även grova missbrukare och det utvecklade intresset för bilar. Bilar var det ända som gjorde att Stefan kände sig hel igen. Stefan har nu flyttat till staden för att i hans förra stad Vice city gick bil affärerna mycket dåligt gick dåligt och han hade ej råd att bo kvar. Stefan tycker inte bara att det är roligt att köra bil utan även pimpa och sälja bilar. Stefan är oftast glad numera men det finns även dåliga sidor som visas när han får alkohol i kroppen. Då blir Stefan mycket aggressiv och söker efter bråk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag ska bli medlem för att jag vill ha roligt på servern med seriös RP samt att skapa roliga scenarion t.ex att skapa ett eget bil företag och sälja och pimpa bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner som spelar på servern samt att jag gillar RP och när skådespelar.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av vänner och har även sett den på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att RP'a seriöst och skapa roliga scenarion med mitt framtida bilföretag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att skapa ett privat bilföretag där jag pimpar och säljer bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag är ny på fivem och unive är den servern som har lockat mig mest

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka