NoPP-X-jr | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoPP-X-jr

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtförsäljare

Vad heter du IRL? isaiah

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att vill utvecla företaget och göra det till en av dem bästa i branschen. Sedan vill jag att alla invånare i staden ska ha en försäkring och känna sig säkra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inte någon erfarenhet för jobbet men det är något jag skulle vilja ha som erfarenhet för att mitt cv ska bli bättre i framtiden och ah mer kunksap om olika jobb

Berskiv din karaktär? Min karaktär hetter Mahmmod Karim han har kusiner och bröder som lever i Multistaden samt andra vänner. Mahmmod är född i sverige men han är en konstig blandning hans morsa är Peruan (från Peru) och även från Marocco då morfar är där ifrån och Pappa är svensk och ifråån Balkan. Namnet är då ifrån en gammal släkting som betydde mycket för familjen och han bär namnet stolt. Mahmmod är en arbetsvillig person som vill alltid lära sig nya saker och även lär sig snabbt förutom att han alltid lägger 100 procent och satsar mer omd et är något han gillar. Mahmmod är även en människa som gillar o ta de lung och sova sedan vakna när kroppen känner de e dags utan alarm. Han visar Respekt till personer som visar Respekt tillbaka och försöker alltid vara den besta vertionen av sig själv. Han gillar att lyssna på folks hitorier även något han tycker är fascinerande. Han strävar även för att nå det bra ekonomiskt så han inte behöver ha ekonomiska oron. Han kommer att göra de bästa för medarbetar och personerna runt om han.

Hur ofta kommer du vara inne? dagligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej bara på denna server just nu

Har du läst våra Regler? yes

Senast ändrad:
Jag tycker att ansökningen inte var så utförligt och om jag ska vara helt ärligt så finns det bättre ansökningar, men det är ju självklart ni staffs som bestämmer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka