Nekad Nop | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nop

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? svampbob. eller Nop

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Jesper Fransson, han är född 1999/05/11, hans mamma Johanna som var född 1975 dog i en bil krasch när Jesper var 10år gammal. Hans pappa Örjan har alltid funnits där för han då Jesper har gått igenom svåra saker. Jesper kan även bli riktigt sur om man säger något om hans döda mamma. Han har mycket intresse av bilar då hans pappa och farfar har mekat mycket med han under hans uppväxt. Jespers har mycket framtidsplaner några av dem är att bli en rik kriminell med hans kompis Axel, han har även planer på att försöka gå med i det stora gänget gambino då han ser upp till dem och gillar vad de gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp för alla parter jag kommer försöka göra rpn bättre på kriminella sidan men det kanske inte kommer göra någon stor skillnad men jag kommer iallafall försöka

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna utan att man spelar för att båda parterna ska har roligt i det scenariot, alltså att man inte bara ska spela för makt och pengar utan att man spelar för att ha roligt och låta andra parterna vinna några gånger om man tex har vunnit många gånger tidigare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag tycker att en av det viktigaste reglerna är suntförnuft för utan suntförnuft så kan man inte rpa lika bra utan då kommer bara folk gå runt och göra saker som man inte skulle göra irl. RDM tycker jag också är en viktig regel som betyder att man dödar någon utan någon anledning utan att man bara går fram till någon och dödar han. FEARRP Att man måste värna för sitt liv om folk riktar vapen eller hotar en, att man måste Värna för sitt liv som om det är irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ska bytta steam namn

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka