Accepterad Noobi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noobi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Noobi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fallbirdnoobi/

Vad är din discord tagg? Noobi#2316

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Trollar, pratar om glitch.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju mitt fel. Jag var helt ny på servern, hade vart inne i kanske 20 min och vart afk och kollat på youtube. Sen när jag går in och ska spela märkte jag att det inte finns bilar så jag såg en snubbe. Jag går till honom och vill lura honom för att få hans bil så jag sa, kan du hoppa ut, jag ska visa en glitch. Då blev jag sedan bannad. Jag var helt ny till servern och hade alltså inte hunnit läsa reglerna. Nu efter har jag läst och insett mitt misstag och jag har lärt mig. Jag hade gärna vilja spela idag om jag blev unbannad. Jag ber om ursäkt, var helt ny och hade inte hunnit läsa regler.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej, jag började nyss på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa reglerna innan jag började spela men jag ville kolla om det var en bra server och värt att spela på. Nu inser jag vilken bra server och support servern har och jag hoppas jag får komma tillbaka, gärna idag t.o.m.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att alltid läsa regler och hur viktiga dem är. Från och med nu ska jag alltid läsa regler innan jag börjar så jag är säker att misstag som detta inte sker igen. Frågan nere frågor om jag läst regler. Jag har nu läst regler efteråt och insett mina misstag. Hoppas jag får komma tillbaka ;). mvh

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka