Accepterad nonsen | Whitelist ansökning [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JernströM

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198971302093/

Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? nonsen#2647

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Jonas olsson heter min karkatär och han är född i Stockholm, 1997. Barndomen Jonas hade var inte lik det dem andra barnen hade. Jonas var nämnligen uppväxt i en kriminell familj. Jonas har varit med om för mycket, så mycket så att han inte ens kan tänka den tanken om hur riktiga världen ser ut. 2010 var Jonas bara 13 år och hade var med om ett mord, hans store bror nämnligen som heter Arian hade tvingat Jonas bära på vapen åt honom. Dessa vapen var te.x Tabbar, Uzis men också ak's. Jonas hade bart dessa vapen i utbyte mot pengar, o dessa slantar var inte för höga. Jonas fick betalt ungifär 790kr per vapen som bar/gömde åt Arian. Mordet han utförde var en misshandel mot en 16 åring pojke eftersom han hade förskökt att råna mamman Lyla. Pojken blev så grovt misshandlad att han avled innan ambulansen hade kommit på plats. En mardröm var det för Jonas, och det där kommer aldrig försvinna ur hans huvud. Pappan, Ledaren över "Pirus", tidgare suttit inne för grovt narkotika brott och misstankar av mord. Amir heter han men blir kallad för Slaktarn. Amir startade upp Pirus med en vädligt nära familje medlem, efterlyst inom polisen är han och har tidigare suttit inne för dubbel mord på tjänste man. Kallad maskinen. De startade upp Pirus år 1999 och redan då blev kända i sverige, Men de hade en god sida också. Pirus älskade att göra musik åt folket, de gjorde detta eftersom dem ville få bort tankarna om att Pirus var ett gäng, och att de var "mördare". Famijen kallas "The olssons", också efterlyst inom poliskåren. Det var svårt för Jonas under den tids perioden där familjen hade behövt flytta runt om i hela Sverige, han hade blivit påtvingad att ta vissa droger, piller som gör så man glömmer bort saker osv. Idag är Jonas 24 år och har nästan ingen kontakt med "The olssons", de spittrades upp efter store brorsan och pappan hade blivit insatta för dubbelmord, grovtnarkotika bortt, men också grovt vårdslöshet i trafiken. 25 år fick de tillsammans i fängelsse, 15 år för pappan och 10 år för brorsan. Jonas har blivit kristen och nu lever under Jesus armar, men det finns en del av honom som fortfarende är kriminell. Han har dock inte utfört något kriminellt på sistonde men har fått små tankar om att börja smått på nätterna. Jonas har börjat vara med några grabbar som har krimminella bakgrunder, dessa grabbar bor i Unive och har bott där i några månader, de har börjat uppmuntra Jonas att komma igång igen med kriminelatet. Han tvekar till idag, men Jonas böjer sig ner till krimella sidan med grabbarna. Det är då Jonas möter Abdi Kadir.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska ta in mig som en whitelistad spelare eftersom jag kan bidra med lång dragna och roliga scenarion, jag kan också bidra med framgångsrik RP. Men jag kan också upmana andra spelare att framgå med bra rp genom att jag själv bidrar med det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom de har svenska regler etc, Detta gör så att det är mycket likt verkliga livet i sverige och om jag blir whitelistad kan jag bli erfaren i det jag gör som kanske kommer bli mitt framtida yrke i värkliga livet.

Hur hittade du Unive? Jag har tidigare spelat på servern och har många vänner som spelar här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att bidra med roliga, och utdragna scenarion som kan hålla upp till 1 timme. Jag vill också få alla runt omkring mig glada. Jag vill också göra ett namn för mig själv i staden och lära mig känna ganska många.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka