Accepterad nonsen | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JernströM

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971302093/

Ditt Hex-ID: 11000013c4330cd

Vad är din discord tagg? nonsen#2647

Vem var det som bannade dig? Ben 10#0001

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming, failrp, bug abuse ~Ben 10. Återstår: 12 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag begick regelbrott. Dessa regelbrott var FailRP, Powergaming samt Bug abuse/Emote Abuse. FailRP var då jag slog till personen som sköt mot mig efter jag hade duckat några skott. Under denna skottlosningen så rpade jag inte på alla skador men vissa eftersom jag har fått höra på kriminella möten att man kör tills man dör, och jag ville göra detta scenariot till det bästa som jag kunde. De gångerna jag blev prickad (1st) så la jag mig ner i ungifär 10 sekunder och rpade på skadan jag nydligen har fått. Från mitt perspektiv så blev jag som sagt träffad 1 gång men när jag fick se Ben10's clip så såg det ut som att ungifär 10 skott träffade min kropp, jag tog heller ingen skada under de gångerna det visades sig att jag blev träffad (Dsync) o (Powergaming, eftersom jag rpade inte på skadorna som staffen då sa). Under detta skottscenariot så använde jag emoten "ligg ner" till min fördel ungifär 3 gånger (Bug abuse), jag rpade på att ducka ifrån mig alla skott men detta kunde jag ha gjort bättre genom att helt enkelt använda ctrl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag och en annan kille uppe i nakenstaden. Jag hade planerat ett uppbyggt kidnappnings scenario med min kompis liam. Då skulle jag locka upp killen till naken och sedan ringa dit Liam. Tidigare har jag byggt upp min trovärdighet med honom genom att vara med varandra ganska ofta, vi har kidnappat folk tillsammans, inte bara vi två då men hela shottaz och top shottaz också. Han hade börjat lita på mig och ville att jag skulle gå med de, och det är just därför det var en sån bra tid att kidnappa honom, och sedan få ut viktig information om han och shottaz/top shottaz. Men när vi väl var uppe i Nakenstaden så började han avlössa flertals skott. Han sprang runt sköt upp i luften o sedan började skjuta mot just mig. Det var mycket oförväntad och jag försökte göra det bästa av scenariot. Från hans sida tror jag att han gick bara för lall medans jag ville ha ett bra, utvecklad samt utdraget kidnappnings scenario. Detta slutade med att Liam kom upp till Naken eftersom jag hade ringt upp honom, och vi var nära på att komma där ifrån. Precis innan vi skulle sticka så dycker han upp och börjar rikta colt mot oss, han hotar med att skjuta skallen av mig så går av hojen och följer hans krav. Efter ungifär 3 minuter så knäpper han skallen av mig. Därefter unigfär 30 minuter senare så skulle jag byta kläder och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban och att det jag gjorde förtjänade en ban. Det var riktigt dumt av mig att börja abusa osv, och att jag inte ens tänkte 2 gånger innan jag gick in på detta är bara shockande eftersom det är något jag alltid brukar göra. Jag förstår att det var gick lite över gränsen men jag förbättrar mig själv inom rpen varje dag. Jag behöver bara en chans till, då kan jag lova dig att se en förbättring i min rp!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st)
För ungifär 6 månader sedan så skrev jag ooc i twitter som ledde till ban, detta gjorde jag 2 gånger.

1st)
Jag var på motellet då jag skulle tabba ur spelet med istället råka slå en person som ledde till ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skicka in en report och beskriva vad det var som hände och vem det var som gjorde fel eller lallade. Jag hade också kunnat sagt åt honom på skarpen i lokal ooc att sluta lalla och börja bete sig på ett moget sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att aldrig emote abuse även om det är det handlar om de minsta lilla. Jag har också lärt mig att ta mitt eget ansvar för de som lallar genom att skicka en /report eller säga åt de i Lokal ooc - Chatten. Jag kommer också ansöka till Servervakt efter detta för att få bort allt lallande och dålig rp som blir utförd av spelare som dessa.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Hoppas du verkligen lärde dig något för nu ger jag dig en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka