Nekad nonsen | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JernströM

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971302093/

Ditt Hex-ID: 11000013c4330cd

Vad är din discord tagg? nonsen#2647

Vem var det som bannade dig? Ben10

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming, failrp, bug abuse ~Ben 10. Återstår: 12 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för att jag blev beskjuten på och sedan slog tillbaks, detta var eftersom "Denkov" som redan är blacklistad höll på att tömma flera mag på mig med sin colt. Han revidade sig själv varje gång han dog och jag gjorde så mycket jag kunde för att inte bli beskjuten och dö. Så då använde jag emoteN "ligg ner" för att ducka alla skott. Jag förstår att det kan se fel och kosntigt ut från ert perspektiv men från mitt så var det bara spontant för att inte dö.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så rullade jag och denkov upp till nakenstaden, men jag hade ingen aning om vad vi skulle göra där. Vi åker in och han börjar direkt skjuta hej vildt upp i luften, såklart så blir jag chockad och frågar vad han håller på med i vårt discord samtal. Han berättar "han ska skjuta ner hela nakenstaden". Ingen var där så då började han skjuta mot mig. Jag använde då emoteN "ligg ner" som "spontant självförsvar". Sedan så vänder jag mig om och lägger ett slag mot honom som gör att han trillar ihop, jag försöker springa där ifrån men han ställer sig direkt upp och påbörjar skjutningen igen, jag som sagt lägger mig och försöker komma mig ifrån situationen. Efter det rullar en av Top shottaz medlem in och jag frågar om jag skulle kunna få skjus därifrån och om han skulle kunna ta mig till sjukhuset eftersom jag hade blivit träffad 2 gånger i benet. "Självklart" säger han och vi var nära på att komma därifrån men sen kommer Denkov och riktar colt mot oss, och hotar oss att gå av crossen med händerna uppe. Självklart gör vi det och han säger bara åt mig att baka mot hans röst, han pressar mig mot väggen och säger att jag ska stå stilla, sedan så drämmer han till ett skott i mitt huvud som gör så att jag dör. Jag ligger där i ungifär 7 minuter o då Denkov blir bannad. Jag drar en spawnmenu eftersom jag tycker det är dålig rp att skicka en nödsignal när man ligger död. Spawnar motellet och får ress, vet inte av vem. Sedan så åker jag till en klädaffär för att byta mask, tabbar ut och var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom det var mycket spontant det jag gjorde och jag hade inte en chans att tänka om eftersom allt skedde så snabbt. Jag hade dessutom inget val vid just den tidspunkten än att rpa på att jag duckar skotten som då jag kunde gjort på ett bättre sätt genom att bara sätta mig ner med Ctrl. Jag vet också inte om staffen såg vad som hade hänt innan som påverkade att jag dog.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bivit bannad 2 gånger förut och dessa bans blev bortagna efter min banöverklagan. Jag gick halv ooc ingame och ooc ingame. (Detta hände för ungifär 5-6 månader sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat helt enkelt stuckit där ifrån men det skulle varit ganska svårt eftersom jag blev beskjuten. Jag hade också kunnat sagt åt honom i ooc eller i discord att han ska sluta med det han håller på med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig följa andras spår och inte vara med/bli utsatt för sånt som e banbart. Jag ska alltid tänka två gånger innan jag gör något i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka