Nekad Nono123 | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nono123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199021874553/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Zarrinnam

Vad är ditt discord namn? Nono#1426

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Abdi är född 21 år gammal och självsäker och känslorik person han är ifrån södra Somalia och har alltid haft ett stort intresse för bilar. Sen liten har Abdi drömt om att bli en bilmekaniker. Han kom till Sverige när han bara va 6 åt gammal då va det så mycket som va så nytt för han. Abdi har för det mesta haft svårt med att skaffa vänner man han bär på ett hjärta av guld. Han har alltid tyckt om att hjälpa folk och göra dem glada på ett eller annat sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som alltid varit intresserad av draman och roliga spel.
Hållt på med teater och spelat rollspel sen jag var 7.
Kommer vara aktiv när jag kan vilket är nästan hela tiden.
Har bara blivit bannad fåtal gånger för typ lallande och det var dåligt val av mig och kommer göra allt för att inte bryta mot Unives regler igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? just eftersom att det är en sådan stor och aktiv server som nog inte kommer dö ut på ett långt tag vilket jag tror kommer bli roligt i längden.

Hur hittade du Unive? Drobz1 (streamer)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha roligt och ha det precis som i det riktiga livet och dessutom bli polis för det verkar jätte roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa många bilar och att bli polis för att jag gillar inte personer som är kriminella och dem måste gå till fängelse.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det till hundra procent.

Tillbaka