Nekad nonnofisen1 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811778091/

Ditt Hex-ID: 1100001539aead8

Vad är din discord tagg? nonnofisen123#6932

Vem var det som bannade dig? det var ArreB

Hur lång tid var din ban? jag blev permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://media.discordapp.net/attachments/988900269226074142/992405902273560626/unknown.png?width=1033&height=630

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag jobbade på securitas och jag hade ej så mycket pengar sen efter min nattpatrull så åkte jag tillbaka till stationen och skulle lämna in en kniv som jag hade beslagtagit men sen så såg jag en Glock-19 i vapenskåpet och jag visste att man kunde sälja den för typ 4-5 mille så jag bestämde mig att ta den och sälja den eftersom jag hade väldigt lite pengar och såg en bil jag ville ha som kostade 1miljon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag startade datorn gick in på DC och sedan öppnade jag up fiveM och skulle gå in på unive så stod det att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt av han att banna mig det var jag som gjorde fel och jag förstår nu varför jag blev bannad och jag har läst om jobben och jag förstår nu hur ett jobb ska gå till

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för sunt förnuft och då var det jag som gjorde fel och jag har lärt mig av det och jag har läst på reglerna i snart en timme nu och gått igenom allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha snott vapnet och jag skulle läst på reglerna inom jobb lite bättre men nu har jag gjort det så jag förstår vad som är rätt och fel jag har också kollat en video när någon jobbar på Securitas och jag har kollat ordentligt så jag förstår nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag definitivt. Man ska aldrig vara korrupt inom sitt yrke och man ska följa alla regler även om det hade kunnat hända i verkligheten så måste man följa alla Unive's regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Du har gjort 3 olika banöverklagan på senaste dygnet. Vänta lite tills du gör en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka