Accepterad nonnofisen1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198811778091/

Ditt Hex-ID: 1100001539aead8

Vad är din discord tagg? nonnofisen123#6932

Vem var det som bannade dig? etos

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: qrwfbk Anledning: copbait Går ut om: 2 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Etos

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag börnade på piren men jag såg faktiskt ej polisen som var där plus att jag börna för jag skulle åka iväg och min bil är en drift bil så att ten slirata automatiskt när jag ska köra iveg men jag kan lova att jag håller bättre koll i min omgivning och att jag läser på reglerna ordenkligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och prata med en vän nere på piren som ville köpa min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både fel då det var ett missförstånd rätt för att jag förstår att det är copbait att börna framför en polis men det var fel för att jag råkade burna när jag skulle köra iväg och för jag inte ens såg polisen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev permanent bannad en gång för jag snodde en glock-19 från förådet på securitas (korrupt innom yrke) resten var fel då jag ej ville har hjälp av mekko så han reporta mig å sa att jag snodde deras bil fast att jag åkte runt med mina kompisar resten vet jag tyvärr ej då det var länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha haft mera koll på min omgivning vara lättare på gasen och nästa gång så kör jag sakta och försöker att ej få spinn på hjulen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, hålla koll på min omgivning var lättare på gasen OCH COPBAITA ALLDRIG

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag till 100% MvH tack för er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka