Accepterad nonnofisen1 | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nonnofisen1

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad heter du på discord? nonnofisen#6932

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar (med skola)
Runt 16 till 21

Helger (skol veckor)
Runt 8 timmar per dag.

Lov
10-03 varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månader typ

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan tyverr ej gå in-game är bannad i tre dagar (felaktigt)

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som kan reglerna utantill, följer dessa regler bra.
Det är fortfarande en vanlig rpare som har en speciell roll som underlättar för staffsen och man måste självklart kunna hantera den. En bra servervakt vågar ta åtgärder om det behövs.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har varit helper 2 gånger innan sä jag vet hur man hanterar sv perms, jag var även servervakt innan jag blev helper för första gången och varder i mellanrummen (tyverr på en annan server). Jag har somsagt bra erfarenheter. Jag som servervakt gör ett bra jobb och underlättar för staffsen genom att göra dessa ”småjobb” ellet vad man ska kalla det då en staff behöver hålla koll på viktigare saker än lallare eller annat. Jag vet hur hela sv systemet fungerar med förlängning bans mm.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En förebild, någon som alltid håller en bra och hög rp nivå. Folk som alltid sköter sig och som vågar säga till och ta åtgärder om regelbrott görs. Servervakt är precis som staff är man en förebild för spelarna som hjälper dom att ha en bra och hög rp nivå. En servervakt som bannar bara för att banna är inte en bra servervakt, man ska banna det sista man gör ibland räcker det med en kick eller en tillsägelse i OOC chatten.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man använder sina perms på fel sätt, om du ser att någon gör regelbrott och det är din kompis så bannar du inte men om det skulle varit nägon annan som gjorde likadant skulle du bannat. Det kan även vara att man tex använder sina perms för att få fördelar och vinna scenarion genom att revva dig själv eller annat. Korruption är inte okej. En servervakt har ett ansvar att vakta servern, hålla koll på rp nivån runtom sig. Man ska absolut inte leta problem genom att kanske springa till piren för där gör dom si och så utan man ska hålla koll runtom sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka