Nekad Noni12432 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noni12432

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? ! Noni#8581

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namnet Abdi Khalil, har haft det väldigt svårt under sin uppväxt då hanns mamma var alkoholist och hans pappa var drogpåverkad hela tiden. Abdi Khalil har en bror vid namnet Mohamed Khalil. Både han. hans bror och deras mamma vart väldigt ofta slaga av deras pappa, vilket ledde till att brorsorna Khalil vart bortadopterade. Abdi är vid tillfället 22 år (född 2000-06-17). Han gillar verkligen att träffa nytt folk och är väldigt glad utav sig. Han vill verkligen jobba på något jobb som har med billar att göra då han gillat bilar sen han varit liten och bilar var det som fick honom att må bra som barn. Men eftersom att han inte kunnat fokusera på skolan så bra så finns det bara ett sätt att jobba med bilar och påbörja sin karriär, han har nu valt att han vill jobba inom taxi firman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både social rp och en positiv rp då jag är en väldigt positiv person. Jag har rolle playat väldigt länge så jag kan bidra med bra rp. Kommer inte försöka vinna på något sätt då det alltid i slut ändan blir extremt tråkig och dålig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka vinna alla scenarion och få så mycket makt som möjligt. Man måste kunna förlora ibland och det är bara att acceptera det. Annars blir det en väldigt tråkig rp om alla vill ha massor av makt och pengar.

Hur hittade du Unive? Sett den på server top listan och en vän till mig visade mig hur servern var.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka