Accepterad Noni | Medlem ansökning [Deeypz] [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noni

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198209647649/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Nooaah#8580

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Fernandez. Han är en asylsökare från Argentina, och flydde till Sverige vid en väldigt ung ålder tillsammans med hans pappa. Dem bosatte sig i förorten Hässleby där han fick lära sig om den tuffa vägen i livet. Han hamnade direkt i fel kretsar och blev introducerad till det kriminella livet. Han började helt plötsligt känna en massa pengar eftersom att han började beckna och han skaffade sig både fiender och vänner. Noah är även van vid skjutningar och misshandel vilket har gjort han fett stark mentalt och klarar påfrestningarna som en kriminell fick ta, både från polisen samt dem andra gängen. Men en olycklig dag så torskade Noah rejält. Polisen stoppade hans bil och hittade en laddad tabbe, samt 40 gubbar brunt. Han blev fälld i tingsrätten och fick sitta 3 år i kåken. När han kom ut valde han att ändra om sitt liv totalt. Eftersom att han är en jäkel på att köra bestämde han sig för att starta sin egen taxi firma med Noah och leva som en hederlig medborgare.
Noah främsta egenskaper är att han är rapp i käften, vilket kan gör att han kan ta sig ur knepiga situationer, både med polisen och kriminella. Han har ett bra tålamod och är sjukt bra på att köra bil vilket behövs när man ska vara en taxichaufför. Dock är Noah förflutna inte lika bra vilket påverkar hans vardag då han ofta blir stoppad av polisen eftersom att han var en f.d. kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett bra community där jag rp:ar seriöst men ser är även möjlighet till att ha en rolig tid med medborgarna i staden. Detta är vad ni just söker efter så att jag anser därför att jag ska bli medlem i Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt aktiv server där rp:andet hålls på en hög nivå fundamentalt

Hur hittade du Unive? Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha en rolig tid med folket och även få kunskaper och erfarenheter

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett seriöst rpande och roliga minnen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka