Nekad Noni | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noni

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198209647649/

Ditt Hex-ID: 11000010edd4421

Vad är din discord tagg? Nooaah#4644

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lootat polishuset, dödar oskyldigt folk, lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gick in och kom åt en kniv, sedan så hade jag ett bråk på staden med en anna kille och de tyckte att jag dödade en oskyldig människa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett gäng krig, sedan så åkte jag och mitt gäng till polisstation och gjorde inbrott, vilket var dumt av oss. Men sedan så drog vi till staden och hamnade i bråk med en person. Som sedan avled av sina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Dock så tycker jag att denna bannen var lite väl överstyr. Då jag blev bannad permanent. Skulle själv säga att det va 1-2 månaders ban. Nu har det gått en väldigt lång tid. Typ ett år.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit avstängd förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort inbrott i polisstationen. Vilket är orealistiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, rpa bättre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka