Nekad nomiz | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nomiz

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nomizz/

Ditt Hex-ID: 110000103ad776c

Vad är din discord tagg? nomiizz

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: IMG_5115.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett regbrott § 2.2 Transaktioner utanför donationssystemet mot in-game föremål ångar det jätte mycket. Jag förstår att jag fick ban för detta Volle gjorde rätt att banna nån försökte sälja ingame föremål via swish.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev ooc i discord men en grabb och försökte lösa detta problem men tänkte inte så mycket att jag var på väg att göra ett regelbrott och insåg det efter jag skrev att vi kunde lösa det på det sättet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår Volle att jag fick ban av han för jag gjorde ju ett regelbrott. Jag ångar det djupt, jag kommer inte göra om detta.
Var stressad i samma stund och ville få bort problemet så tänkte inte igenom mitt beslut, Kommer inte att upprepas igen.
Jag saknar unive hade just kommit mera in i Fivem RP och tyckte det riktigt roligt så det var synd att man blev bannad för något sånt här tråkigt. (Jag vet att det var fel gjort av mig) Det var en ärligt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för powergaming för desyna för en av era staffs att välte med bilen men på min skärm åkte jag bara på två hjul. Fick 3 dagar för det.
Och en annan gång fick jag för kallade på staff via twt. fick 12 timmar för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga att han kunde få köpa den för swish. Jag hade kunnat rpa på det låtit han köpa den för pengar inne på servern istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka igenom innan man gör ett beslut, Inte göra något mer regler brott, Prata med support och be om rådgiving.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Min rekommendation är att du inte ban överklagar på ett tag. Kommer inte släppa in dig närmaste veckorna iallafall.
Ingen idé att du ban överklagar…

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka