Nekad nomiz | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nomiz

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nomizz/

Ditt Hex-ID: 110000103ad776c

Vad är din discord tagg? nomiizz

Vem var det som bannade dig? Volle

Bild på banmeddelande: 1222.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag försökte lösa ett tjafs om en import bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skrev med dom som hade problem att jag hade köpt samma import bil som

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att man inte sälja saker ingame för swish men jag vart less på att dom gnällde på mig att jag hade tagit "deras import" och sa att dom kunde få köpa via swish så jag kunde bar köpa en ny import. Tycker det var fel av dom att gnälla på mig att jag hade tagit deras bil även om den inte var patent (det stod deras namn på regplåten) och jag tänkte inte på det när jag valde ut bilen jag tog den för jag tyckte den var snygg och ville ha den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för på benim sida desync jag och en kompis och vi flippade en bil men för mig åkte vi bara på två hjul. (pwgaming)
Och för jag skrev gregg i twt engång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i att dom gnällde i pms och bara varit glad med min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att strunta i att andra inte är smarta och stoppa patent på sina bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kan även skicka bild i pm på våran chatt samt jag skrev med Forsgren32 under tiden när detta hände.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka