chickendinnermechanics
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward
Ditt discordnamn: Nombolo#3682
Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag är en person som faktiskt lyssnar och försöker se saker i andras perspektiv. Jag skulle inte vara en staff som drar in någons krim och sen vägrar att diskutera varför man tog det beslutet som staff. Jag är en seriös person som inte lallar eller ger mina kompisar fördelar bara för att jag är staff. Om jag skulle bli krim ansvarig skulle jag alltid ha ett svar på frågor som jag får, har man inget svar på frågor som staff så kanske man inte är rätt person för att vara Helper. Jag skulle verkligen på riktigt göra allt jag kan för att göra servern bättre än vad den är, på unive finns det en del sämre personer som lallar och förstör, men det finns också mycket bra spelare.
Varför jag vill bli Helper:
Jag vill bli Helper för att banna dom spelare som inte har något på unive att göra förutom att förstöra och lalla. Jag ser dagligen spelare som har lalliga karaktärer som springer runt på piren och gör /e pee. Sånna spelare ska verkligen bort från unive enligt mig. Jag blir extremt arg när jag ser en eller flera spelare som endast är inne på unive för att lalla eller loota. Det är verkligen jättesynd att unive har blivit en server som innehåller lall. Visst, lall kommer alltid att finnas, men jag kommer göra allt jag kan för att minska så mycket som möjligt på det. Jag vill även bli Helper för att göra scenarion som rån roligare både för polisen och för dom som rollspelar krim. Jag vill att när polisen får ett larm om butiksrån ska dom känna ”Å vad kul med ett rån nu blir det äntligen ett roligt scenario” Inte ”Nu kommer väll rånarna combat logga eller något sånt skit” Det var en gång en person vid namn Bulten#2288 som sa att det var mycket kul att rpa socialt med polisen som krim. Det var nog en av dom bästa sakerna som jag hört på unive, om dom som är krim bara ger polisen en chans att ha kul tillsammans med dom så behöver det inte bli en aggressiv stämning ooc mellan kriminella spelare och polisen. Så jag vill bli staff för att göra folk gladare genom lösta problem
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag (vardagar) 16:15-22:00
Tisdag (vardagar) Kan inte vara aktiv då jag har sena bussar samt teaterlektion
Onsdag (vardagar) 15:30-22:00
Torsdag (vardagar) 15:00-22:00
Fredag (vardagar) 15:30-01:00
Lördag (alltid) 09:00-01:00
Söndag (alltid) 09:00-22:00
Måndag (lov) 08:00-01:00
Tisdag (lov) 08:00-01:00
Onsdag (lov) 08:00-01:00
Torsdag (lov) 08:00-01:00
Fredag (lov) 08:00-01:00
Lördag (lov) 08:00-01:00
Söndag (lov) 08:00-01:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan september 2021, jag tog en paus i mitten av december men jag kom tillbaka i februari 2022. Jag behövde göra ett nytt dc konto i November 2022 vilket även Limpis kan intyda på. Idag behövde jag göra ett nytt forumskonto av någon anledning. Men mitt gamla forums konto heter frukostfrallan, Helpern Hampus#6020 kan intyda på att det är mitt gamla forumskonto.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har faktiskt aldrig varit staff förut men någon gång måste ju vara den första. Men jag kan vissa kommandon som jag har skrivit här nedanför:
/freeze (id) Fryser en spelare
/unfreeze (id) Gör så att en spelare kan röra sig igen
/goto (id) Gör så att du förflyttar dig till en annan spelare med det id du har skrivit in
/v Spawnar fram ett fordon
/revive (id) Gör så att du återupplivar en spelare
/ban (id) Bannar någon som är ingame
/dv (radie) Gör så att bilar försvinner inom den radie du skrivit in
/unban (hexid) Unbannar en spelare
/svban (id) Bannar en spelare i 60 minuter
/toggleid Visar id på alla spelare
/togglename Visar namn och id på alla spelare
/noclip Gör så att du kan flyga runt och kolla läget över hela staden
/tpm Förflyttar dig till det ställe som du har markerat på kartan
/bring (id) Du förflyttar en spelare till dig själv
/specc (id) Du kollar vad en spelare gör
/speccoff Du slutar specca
/skin (id) Ger en person skinmeny
/ped (id) Ger pedmeny till dig själv eller en annan spelare
/ooc Skickar ut ett meddelande till hela servern
/announce Skickar ut ett viktigt meddelande till servern som till exempel "Rån på Vianor polisen har tillkallats"
/setjob (id) (Jobb) (Grad) Ger en spelare ett jobb med specifik rang
/givemoney (id) (summa) Du ger en spelare pengar
/giveitem (id) (föremål) Du ger en spelare ett föremål
/sc Skriver i staffchatten
/clearchatforall Rensar chatten för alla spelare
/sv Du skriver i servervaktchatten
Kan några till men dom kan jag berätta på självaste staff intervjun sen ifall det är nödvändigt.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan arbeta i alla områden
Ditt discordnamn: Nombolo#3682
Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2010
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag är en person som faktiskt lyssnar och försöker se saker i andras perspektiv. Jag skulle inte vara en staff som drar in någons krim och sen vägrar att diskutera varför man tog det beslutet som staff. Jag är en seriös person som inte lallar eller ger mina kompisar fördelar bara för att jag är staff. Om jag skulle bli krim ansvarig skulle jag alltid ha ett svar på frågor som jag får, har man inget svar på frågor som staff så kanske man inte är rätt person för att vara Helper. Jag skulle verkligen på riktigt göra allt jag kan för att göra servern bättre än vad den är, på unive finns det en del sämre personer som lallar och förstör, men det finns också mycket bra spelare.
Varför jag vill bli Helper:
Jag vill bli Helper för att banna dom spelare som inte har något på unive att göra förutom att förstöra och lalla. Jag ser dagligen spelare som har lalliga karaktärer som springer runt på piren och gör /e pee. Sånna spelare ska verkligen bort från unive enligt mig. Jag blir extremt arg när jag ser en eller flera spelare som endast är inne på unive för att lalla eller loota. Det är verkligen jättesynd att unive har blivit en server som innehåller lall. Visst, lall kommer alltid att finnas, men jag kommer göra allt jag kan för att minska så mycket som möjligt på det. Jag vill även bli Helper för att göra scenarion som rån roligare både för polisen och för dom som rollspelar krim. Jag vill att när polisen får ett larm om butiksrån ska dom känna ”Å vad kul med ett rån nu blir det äntligen ett roligt scenario” Inte ”Nu kommer väll rånarna combat logga eller något sånt skit” Det var en gång en person vid namn Bulten#2288 som sa att det var mycket kul att rpa socialt med polisen som krim. Det var nog en av dom bästa sakerna som jag hört på unive, om dom som är krim bara ger polisen en chans att ha kul tillsammans med dom så behöver det inte bli en aggressiv stämning ooc mellan kriminella spelare och polisen. Så jag vill bli staff för att göra folk gladare genom lösta problem
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag (vardagar) 16:15-22:00
Tisdag (vardagar) Kan inte vara aktiv då jag har sena bussar samt teaterlektion
Onsdag (vardagar) 15:30-22:00
Torsdag (vardagar) 15:00-22:00
Fredag (vardagar) 15:30-01:00
Lördag (alltid) 09:00-01:00
Söndag (alltid) 09:00-22:00
Måndag (lov) 08:00-01:00
Tisdag (lov) 08:00-01:00
Onsdag (lov) 08:00-01:00
Torsdag (lov) 08:00-01:00
Fredag (lov) 08:00-01:00
Lördag (lov) 08:00-01:00
Söndag (lov) 08:00-01:00
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan september 2021, jag tog en paus i mitten av december men jag kom tillbaka i februari 2022. Jag behövde göra ett nytt dc konto i November 2022 vilket även Limpis kan intyda på. Idag behövde jag göra ett nytt forumskonto av någon anledning. Men mitt gamla forums konto heter frukostfrallan, Helpern Hampus#6020 kan intyda på att det är mitt gamla forumskonto.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har faktiskt aldrig varit staff förut men någon gång måste ju vara den första. Men jag kan vissa kommandon som jag har skrivit här nedanför:
/freeze (id) Fryser en spelare
/unfreeze (id) Gör så att en spelare kan röra sig igen
/goto (id) Gör så att du förflyttar dig till en annan spelare med det id du har skrivit in
/v Spawnar fram ett fordon
/revive (id) Gör så att du återupplivar en spelare
/ban (id) Bannar någon som är ingame
/dv (radie) Gör så att bilar försvinner inom den radie du skrivit in
/unban (hexid) Unbannar en spelare
/svban (id) Bannar en spelare i 60 minuter
/toggleid Visar id på alla spelare
/togglename Visar namn och id på alla spelare
/noclip Gör så att du kan flyga runt och kolla läget över hela staden
/tpm Förflyttar dig till det ställe som du har markerat på kartan
/bring (id) Du förflyttar en spelare till dig själv
/specc (id) Du kollar vad en spelare gör
/speccoff Du slutar specca
/skin (id) Ger en person skinmeny
/ped (id) Ger pedmeny till dig själv eller en annan spelare
/ooc Skickar ut ett meddelande till hela servern
/announce Skickar ut ett viktigt meddelande till servern som till exempel "Rån på Vianor polisen har tillkallats"
/setjob (id) (Jobb) (Grad) Ger en spelare ett jobb med specifik rang
/givemoney (id) (summa) Du ger en spelare pengar
/giveitem (id) (föremål) Du ger en spelare ett föremål
/sc Skriver i staffchatten
/clearchatforall Rensar chatten för alla spelare
/sv Du skriver i servervaktchatten
Kan några till men dom kan jag berätta på självaste staff intervjun sen ifall det är nödvändigt.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan arbeta i alla områden