Nekad Nombolo | Chef-jobb ansökan [GSP]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 27250
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 27250

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? Edward

Vad heter du på discord? Nombolo#3682

Hur gammal är du? 12 år, det kanske låter som lite. Men bara för att man är ung betyder inte det att man ej kan styra ett yrke.

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år nu, tog en paus i december 2021 men kom tillbaka i Februari. Behövde göra ett nytt dc konto för ett tag sedan då det blev problem med det förra. På det förra hette jag Modin#8148. Behövde även göra ett nytt forumskonto idag då jag hade blivit utloggad från det förra.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta yrke med mer ordentliga anställda samt göra yrket mer aktivt med mer öppetider samt mer deliverys. Jag vill verkligen göra gsp till ett stort jobb med mycket möjligheter. Jag vill kunna hjälpa andra att bygga karriär med hjälp av gsp. Jag kommer att göra mer event som till exempel pizza buffé. Det skulle verkligen kunna få vara en ära att driva detta yrke framåt. Jag kommer att vara sträng mot mina anställda men ändå trevlig och hjälpsam. Jag kommer endast anställa individer med bra arbetsmoral.

Delägarpositionen: Valet av delägare är ett stort beslut då det är den personen som måste hjälpa till att driva yrket, jag kommer inte att välja ut vem som helst till denna position ifall jag skulle bli chef.

Rekryterare: En rekryterare har ett mycket stort ansvar att anställa personer med kompetens och kunskap. Jag kommer att välja ut få anställda till denna position då den som bär den här rollen har ett stort ansvar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är en stammiskund hos gsp har samt ett bra sinne för att laga mat. Jag har varit gängboss förut så jag vet på ett ungefär hur en sådan här yrkesposition fungerar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag förutom Måndag och Tisdag, när jag inte är inne kommer jag se till att mina anställda sköter lokalen snyggt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka