Nekad NollNollSju | Medlem ansökning [Toro 521]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NollNollSju

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Svensk

Vad är ditt discord namn? NollNollSju

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karraktär heter Viking persson 28 född 1995.
bakgrund flyttat till "staden" med min lillebror för att komma närmare efter en separerad uppväxt.
Känslor, leker ofta dum som en skyddsmekanism. lätt irriterad efter en tuff uppväxt. svårt att lita på andra.
vikings intresse ligger mycket i bilar mans mätar tävlingar och en lycklig vardag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill ge staden en till RPare, hoppas det det räcker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vända alla scenarion för sig sjäv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstår at tex inbörden av OOC, RDM, Combatlogging och social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag spelade mycket RP på garrys mod 2015 och även Habbo som liten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har länge funderat på att börja spela GTARP och ser starkt fram emot det

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka