Nekad NollKoll06 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NollKoll06

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870059512/ Men jag har på Epic Games Launcher: Där heter jag NollKoll123

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicole

Vad är ditt discord namn? aDhdBaRn (NollKoll06)#5533

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kvinna som heter Nicole och som är född 2002. Hon har behövt växa upp med mycket problem mellan hennes föräldrar då dom var separerade. Hennes pappa skulle en dag köra hem från jobbet och var med i en olycka, han klarade det tyvärr inte. Hennes mamma är fortfarande vid liv men dom har inte så bra relation. Hon har haft en tuff tid med ekonomin men nu har hon skaffat några kompisar som hjälper henne.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill uppleva hela upplevelsen. Jag vill också bidra till ett bättre samhälle.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag ville börja spela på fiveM och min kompis rekommenderade denna server så jag testade och jag tycker de var bra.

Hur hittade du Unive? Via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill uppnå mitt mål att få jobba typ som polis eller sjukvårdare. Jag vill ha möjlighet att hjälpa staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska göra så bra rollspel som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka