Nekad Nolle0606 | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nolle0606

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142623847/

Ditt Hex-ID: 110000146795a67

Vad är din discord tagg? Nolle0606 #2986

Vem var det som bannade dig? Patrik

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning faktiskt, dem har väl trott att jag har powergamat,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va påväg tillbaka till meth farm och sen så fort jag ska parkera bilen så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för har ej powergamat, jag och min polare krockade innan och då spelade vi skadade

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har levigt bannad för copbait, powergamig, kriminellt i twitter. Har tagit lärdom av dem at alltid ha koll på reglerna, och visste inte då vad powergaming va men fick det berättat för mig då och sen dess har jag kört legit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget, för har ej gjort nåt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag vara ännu mer försiktig med allt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka