Nekad NoLimitAce | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoLimitAce

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullahi Ahmed

Vad är ditt discord namn? nolimitaceu

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Pablo Fernandez

Ålder: 19

Bakgrund: Han är ursprungligen från Colombien.Han är en utbildad kemist i Colombien. Han Flyttade in till Unive för att han fick ord om att några behövde en kemist till att tilverka deras droger.

Känslor: Han blir väldigt glad nära kemiska objekt, Men i en helhet är han väldigt glad.

Intressen: Pablo älskar att blanda kemikalier. Men utanför sitt jobb gillar han att boxsas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bättre Roleplay känsla mellan spelarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. Jag förlorar ett bråk (med ett bakomliggande scenario) då måste jag Spela med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. t.ex. Sunt Förnuft att använda ditt egna omdöme för att fatta beslut. Och RDM (Random Deathmatch) Det innebär att slå eller döda andra spelare utan ett giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, i Penguin RP,Vation RP,ortenwave RP och i Velo RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 15 år som ska fylla 16 i april, Jag har en ljus röst. Jag kan kemi. Det va allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka