Nekad Nolez | Chef-jobb ansökan [securitas] [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nolez

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? Nolez#1520

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag brinner verkligen för securitas. Jag ser konstant hur hemskheter sker på Unives gator men det finns inga securitas vakter som kan stoppa det. Jag ser flera dussin personer som varje dag kommer och frågar om jobb men det finns ingen som kan ta emot dom. Jag kommer utveckla jobbet genom att fixa mer rekruterare som kan anställa fler och fler personer så securitas kan finnas i varenda vrå i stan. Jag kommer också starta upp utbildningar igen och se till så att folk faktiskt är aktiva genom att sparka folk som inte gör sitt jobb och jag kommer göra mycket reklam för securitas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som ordningsvakt i någon månad och sedan har jag haft lite andra yrken. Under dom här senaste veckorna har securitas varit väldigt dött eftersom det är ingen online och ingen som kan rekrytera. Jag har tagit lite utav en ledarroll kring mina få medarbetare då jag är den enda ordningsvakten. Så jag skulle vilja säga att jag känner en hel del utav dom som jobbar där och kan styra upp saker.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart. Jag brinner för securitas och kommer såklart vara en trogen ordningsvakt eventuellt skyddsvakt om någon annan med högre ambitioner än mig får chefs positionen. Jag kommer också vara väldigt aktiv och hjälpa den nya Chefen eftersom jag har mycket erfarenhet inom yrket.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka