Nekad Nolez | Ban överklagan [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nolez

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198306759852/

Ditt Hex-ID: steam:110000114a714ac

Vad är din discord tagg? Nolez#7545

Vem var det som bannade dig? BigBen

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim, Grov suntförnuft, Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en pistol. Jag kraschade en bil men jag inte en tillräckligt stark reaktion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade stått och kollat på medans två personer stod och fightades

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har nu fått redo på i efterhand att hålla i pistol utan krim rollen är mot reglerna. Jag hade fått pistolen utav en person som sa att jag skulle hålla i den så länge. Jag märker nu i efterhand att det var väldigt dumt av mig och jag skulle aldrig ha använt den eller hållt i den. Direkt efter jag fick reda på att folk utan krim inte kan använda pistoler försökte jag hittar vart man kunde köpa kriminell rollen för det var åtminstonde det minsta jag kunde göra. Jag förstår varför jag blev bannad men jag ångrar det så grovt eftersom det var verkligen dumt av mig att inte tatt reda på det (det stod ingenting om det i grundreglerna när jag ansökte till servern). Jag förstår varför jag blev bannad men om jag skulle få en till chans kommer jag eventuellt köpa krimrollen så jag faktiskt kan få använda vapen utan att bryta några regeler. Dom få gångerna jag använde pistolen var när jag blev attackerad utav personer som hade pistoler och då kände jag att jag inte hade något annat alternativ. Jag är djupt ledsen över att jag har påverkat andras rp på ett dåligt sätt och det minsta jag kan göra när jag kommer tillbaks är att köpa krimrollen så jag faktiskt kan utföra dom här scenariona lagligt. Det om grovt suntförnuft fattar jag inte rikigt. Det enda som kan slå mig till tanke är när en person riktade pistol mot mig och jag duckade bakom en bil istället. Det med powergaming är mitt fel. Körde in i en pelare som inte hade laddat in så jag uppfattade inte riktigt vad som hade hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg exakt hur många jag har haft innan, men dom jag har fått en typ för rdm och att jag en gång tjuvkopplade en bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha läst reglerna bättre och fattat att jag inte får hantera vapen utan krimrollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag är en relativt ny spelare på unive och jag älskar verkligen spelet och communitit. Jag kommer ALDRIG utföra krim handlingar igen utan krim och jag kommer jobba på mitt suntförnuft och att inte powergamea.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka