Accepterad Nolanbolan | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nolanbolan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? nolanbolan#1940

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Aurelio Albronda är en man som är 26 år gammal och har födelsedatumet 1996-08-23.
Aurelio är 186 cm lång och ursprungar ifrån Rumänien men har väldigt bra svenska.
Aurelio bodde i en stad som heter lasi.
Lasi är en väldigt farlig stad med mycket kriminella handlingar i.
I hemmet hade han det bra men Aurelio hade dåliga kompisar.
Aurelios kompisar tog in honom på mycket skit som t.ex. att röka, Råna folk osv.
Hans liv förändrades snabbt och helt plötsligt var han rumäniens största knark langare.
Men tillslut blev han tagen utav polis och dom utvisade honom ur landet.
Nu när Aurelio inte hade någonstans att bo så byggde han ihop en stor träflotte och bar sig ut till havs.
Efter ungefär 2 månader kom han fram till land och han hade ingen aning om vart han var. Men han började leta på skyltar och frågade folk på engelska vart han var.
Tillslut fick han svaret att han var i Unive i Sverige och nu var hans mål att lära sig Svenksa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga stunder med vänner som skapar fina minnen. Men jag kommer att använda mig utav mycket social rp och tänka på det sunda förnuftet. Jag har 1000 timmar erfarenheter inom både staff arbete och vanligt rpande så därför kan jag bidra med bra och erfaren rp till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt för båda parterna och att inte bara tänka på att man själv ska vinna. Det ska vara roligt för båda sidor och ibland vinner man ett scenario och ibland förlorar man ett scenario det är så rp går till. Det vill säga att på t.ex. ett rån så ska båda parterna få en chans att vinna scenariot så för att kriminella ska ge en polis så kanske man inte tar snabbaste bilen på servern utan att man tar en bil som blir mer utmanande och roligare för båda sidor

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive eftersom att den är den största svenska fivem servern som finns just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka