Nekad NoLag | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoLag

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? NoLag

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2005

Berätta om din karaktär. NoLag Muhamed heter jag och han har varit på semester tills nu och nu är han i stan för att hitta ett jobb och ha lite kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan komma med ett lite skratt och sköna stunder, och säkert jobba för att hjälpa till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för mig och någon annan och så bra rp som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? hålla bra ton, inte gå på några personangrepp, respektera alla spelare som man själv vill bli respekterad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag körde på en annan server och va högt uppsatt mekaniker på mekonomen men nu vill jag skapa nytt liv i den här staden och stanna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelade på unive kanske 2021-2022 nån gån lite hit och dit men nu vill jag bli mer seriös, har flyttat också så nu har jag tid för att spela!

Nekad.
Anledning:
Utveckla svaret på alla frågor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka