Accepterad NoK4P | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoK4P

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/uhjy

Vad är ditt namn i verkligheten? Niko

Vad är ditt discord namn? NO_K4P KAY#4831

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Guwop Salerno, en yngre man som alltid har försökt dra sig ur gatan men hamnar alltid tillbaka då han alltid stöter på gamla vanor. Guwop är en väldigt stabil kille mentalt då han gått igenom mycket när han var liten. Han är en sån person som alltid försöker vara ett steg före då han brukar vara på sidan om och analysera situationer och personer.

Han har precis fyllt 24 och är i den här nya staden för att leta efter nya möjligheter. Han vet inte riktigt vad han vill göra i livet men han vet att han vill vara en omtyckt själ oavsett om det är från randoms eller hans fiender. Man kan bara inte neka att han är en god själ. Även om vissa situationer gör att han måste göra dumma val.

Guwop är en kille som alltid älskat bilar och vapen. Han vill alltid köra runt i något som vänder blickar, vapen är något han alltid haft närhet till inte på grund av det kriminella livet utan bara helt enkelt för känslan. Han är en väl känd toppskytt i hans skytte klubb som han alltid går till på helgerna och att avfyra ett vapen eller ta bilen på en runda är något som får han att slappna av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ja kommer definitivt bidra med ett RP som alla kan delta i oavsett vilken situation, om det är någon som är ute efter trubbel eller om det är någon som bara vill sitta på en bänk och letar efter en axel att luta sig på efter något som stressar en och behöver släppa på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hade nog sagt att jag är en nogrann och tydlig kille som är ute efter roliga minnen och situationer. Jag gillar att dela med mig ideer och försöker alltid göra saker för att förbättra spelet och är nogrann med att det ska spelas rätt och att servern ska fungera rätt så jag kommer absolut inte tveka på att säga till när saker går fel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att personen du rollspelar med har chansen att vinna scenariot då det kan bidra med roligare rp för båda hållen.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka