Nekad NoK4P | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoK4P

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Niko

Vad heter du på discord? NO_K4P KAY#4831

Hur gammal är du? 21

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat nu dagligen i 3 veckor.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna utveckla jobbet som ingen annan tidigare. Jag brinner för mitt yrke då jag är redan anställd som Personal Ansvarig. Jag kräver nästan chefs rollerna då jag är den enda som tar mitt jobb seriöst känns det som. Jag försöker alltid hitta nya sätt att förbättra firman, jag frågar våra anställda hur dem trivs och hur man kan förbättra företaget. Har fått en del åsikter och synpunkter som jag vill ta upp och börja använda. Har även ett par ideer om hur vårt system ska fungera så att vi alla har koll på hur dem anställda jobbar och deras aktivitet. Det kan tillbringa med är stenkoll på företaget då jag är så pass aktiv och har träffat jätte många olika typer av människor som jag blivit omtyckt bland är det inte svårt för mig att hitta bra och seriösa säljare. En sak jag märkt av är att makten på firman har varit lite självisk, det är en on o samma personer där uppe och dem gör vad dem vill och hur dem vill vilket är fel. Det spelar inge roll ifall dem är chef eller inte dem ska fortfarande vara tillgängliga och det har dem misslyckats med vilket jag är besviken för man kan göra det så mycket bättre. Det finns anställda som kommer och går lite hur dem vill och det vill jag införa stopp på. Vi har några oseriösa säljare som jag vill bli av med och införa nya och bra säljare som man kan ha tillit till. Har anställt ett flertal nya anställda och kan inte ens lägga in dem i DC roller och liknande då ja skriver till cheferna och ena dagen så jobbar dem, den andra gången får jag bara ett kort svar med ”Jag jobbar inte på Marja Lisas längre”. Jag är en enkel och tydlig människa. Jag vill bara att det ska fungera felfritt på firman. Jag kan utveckla firman helt enkelt med min aktivitet och mitt initiativ. Har vart chef på väldigt många olika bilfirmor och är väldigt bilintresserad så mig kan man inte bullshita genom helt enkelt. Kortfattat så kan jag principerna in och ut och jag vet vad som behövs för detta ställe att rulla runt igen. Sen vi kan vi ju prata i flera timmar angående beställningssystemet och priserna på bilen men det kan vi prata om senare när det blir mer aktuellt. Är en mogen spelare och strävet efter andras gaming experience. Jag vill göra det roligare att sälja bil. Det känns som att bilsäljarna är bara som att gå in på butiken och köpa vatten. ”Hej och hejdå” fasoner. Det krävs mer RP.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är personal ansvarig på Marja Lisas och jag kan allt inom försäljning och kundbemötande.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne nästan varje dag på 2-3 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, det ändrar inte så mycket i min värld, jag har samma tillgångar och löner som chef, men det hade helt enkelt underlättat och gjort saker bättre ifall jag blev chef då jag kan branschen in o ut och behöver inte förlita mig på någon annan.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Jag kan era reglar klart o tydligt.

Senast ändrad:
+rep riktigt trevlig kollega och P-A på Marja lisas. Första han gjorde när jag träffa han var att prata och fråga om hur man kan göra stället bättre +++

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka